![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jag har ett riktigt pussel för alla er dator experter där ute! Jag har nyligen köpt en Sony digitalkamera (DCS-W80), och jag kan inte överföra bilder till min dator. När jag ansluter kameran till datorn, den känner igen kameran ganska snabbt, men det antingen överför bilder mycket långsamt eller inte alls, speciellt när bilder tas med hög upplösning. Jag har ett ASUS A8N-E moderkort med Windows XP Professional. Konstig sak är att jag har en äldre Sony kamera som överför bilder utan problem, även om bilder är tagna på en hög upplösningen. Och jag kan överföra bilder från min nya kamera till andra personers datorer utan problem. Jag misstänker att det är ett problem med mitt moderkort. "Times New Roman '] Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat. Happy New Year! "Times New Roman '] |
|
| |||
| |||
| Har du provat att installera om programvaran förare? |
|
| |||
| |||
| Nope. Mjukvaran förare är överflödiga, eftersom Windows XP installeras eget USB-drivrutiner för att stödja kameran. Tack ändå. |
|
| |||
| |||
| Osäker om överflödig. Digital kamera förare är normalt sett inte generiska drivrutiner. Ja fönster kommer att installera vad USB-drivrutiner som behövs, men det faktiska drivrutiner för kamerans programvara är unik. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat en annan USB-port .... dvs en på baksidan av tornet, som är rakt utanför mobo?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vilken digitalkamera? Jag får en ny digitalkamera | Marian M | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 21 november 2008 07:49 |
| Bästa digitalkamera att köpa? | Ashley S | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 21 november 2008 01:01 |
| Kamera Spela Upp | Help1inghand | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 11 oktober 2008 06:20 |
| Ansluta kameran | lunesdale | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 10 mars 2008 06:41 |
| Kamera erkännande problem | Batmancaver | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 28 december 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |