mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Kamera Playing Up

Reply

Thread Tools
Old 10. oktober 2008, 12:06
Medlem Gruppen

Default Kamera Playing Up

Ok, jeg gjorde ikke vide, hvor man skal sende det, så dont være for hård:)

Jeg har Windows Vista Home Premium
3 GB RAM
500 GB hdd
Nvid blah blah blah irrelivant
Jeg har Sony Vegas Video installeret og Thats hvad Im bruger til at fange.
Min pc har også en FireWire-port, jeg plug Mini DV kamera med firewire, og vinduer gør det bleeping støj til at fortælle mig, at det er blevet opdaget og klar til brug. Jeg tror godt, så jeg åben vegas og sikker nok, det giver mig mulighed for at anvende denne cam, jeg pege cam i den rigtige retning, og klik opsamling, det craptures for omkring 5 sekunder, så det giver mig en "mistet kontakten med kameraet "fejl, kan jeg ikke bruge den i et hvilket som helst program, vinduer mener, at dens væk. Den eneste måde at få det til at vende tilbage, er ved at genstarte pc'en. Også, dets nøjagtig samme tid, indtil det bliver uopdaget. Movie Maker er den samme.

Der er ingen drivere til rådighed til mit kamera, jeg har kontrolleret websted, hvad der galt? :)

Tak på forhånd.
Old 10. oktober 2008, 12:22
Donor-Gruppen

er kameraet stadig samtidig gør fangst?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 10. oktober 2008, 12:50
Medlem Gruppen

Hvad mener du?
Er kameraet stadig, lige, skal jeg flytte den? godt, jeg har prøvet begge, at flytte den rundt i lokalet og holder det stadig. Også jeg er sikker på, at det gjorde ikke komme trækkes: P
Old 10. oktober 2008, 12:52
Donor-Gruppen

det er bare at jeg har haft det problem, da jeg flyttede kameraet en smule, men når jeg placeret den på skrivebordet, til venstre det, derefter bearbejdet, så jeg gættede minen blev en dårlig kabelforbindelse. Men det ser ikke ud som om det er så enkelt for yours, hvis det stadig sker, når det stadig.
Old 11 oktober 2008, 01:28
Medlem Gruppen

kan andres hjælp?
Jeg kunne genoprette min pc til fabriksindstillinger, hvis du tror, at det ville hjælpe: P Men jeg dont ønsker at gøre det for ingenting ^ ^ Jeg har apache og filezilla server installeret, også jeg har havne, der er oprettet til denne pc,
Jeg er villig til at gendanne den, men kun hvis du tror, at det ville hjælpe:)
Old 11 oktober 2008, 02:45
Donor-Gruppen

Jeg er ikke sikker, hvis den ville, har du træt af kameraet og kabel i en anden computer? eller prøvet et andet kabel? Dette kunne hjælpe os med at finde hvor problemet egentlig er.
Old 11 oktober 2008, 06:17
Medlem Gruppen

Mere info:

I morges, da jeg vendte min pc om og prøvet det, pc'en ikke opdage det, men når jeg plug FireWire føre til pc'en, og sæt den anden ende i kameraet, kameraet finder sin bippende lyd for at sige sin været tilsluttet til en pc. Hvis jeg trække PC udgang, så pc'en er det lavt sat bippende lyd for at sige: "Mistet forbindelsen til PC" computeren i mellemtiden har ikke opdaget noget, men kameraet kender sine tilsluttet!

Jeg har prøvet det på mine brødre pc. Computeren ikke afsløre det hele, og havde heller ikke kameraet. Jeg dont kende hvad de skal gøre nu: (
Old 11 oktober 2008, 06:20
Medlem Gruppen

Sorry for dobbelt udstationering, men det muligt, at min bror's FireWire-porten er slukket i BIOS eller bare ikke fungerer, dens ombord.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.