![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok, I didnt tiedä mistä postitse tämän, joten dont olla liian kovia:) Minulla on Windows Vista Home Premium 3 Gb RAM 500 Gb hdd Nvid blah blah blah irrelivant Minulla on Sony Vegas Video asennettu ja thats mitä Im käyttää talteenotto. Oma tietokone on myös firewire-portti, I plug Mini-DV-kameran kanssa firewire, ja ikkunat se bleeping melu kertoa minulle, että sen on todettu ja se on käyttövalmiina. Mielestäni suuri, joten olen avoin vegas ja varmasti riitä, että se antaa minulle mahdollisuuden käyttää sitä nostovarresta, I point CAM etenee oikeaan suuntaan, ja napsauta talteenotto, se craptures noin 5 sekuntia, sitten se antaa minulle "menetetään yhteys kameran "virhe, en voi käyttää sitä minkä tahansa ohjelman, ikkunat on sitä mieltä, että sen poissa. Ainoa tapa saada se palata jopa uudelleenkäynnistystapa on st. Myös sen täsmälleen saman verran aikaa, kunnes se muuttuu havaitsematta. Movie Maker on sama. Ei ole kuljettajien saatavilla minun kamera, olen tarkistanut verkkosivuilla whats väärin? :) kiitos etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on kameran edelleen samalla tekee talteenotto?
| |||
| |||
| Mitä tarkoitat? Onko kamera vielä, Like, olen menossa sen? No, olen yrittänyt molempia, Moving se ympäri huonetta ja pitää sitä edelleen. Lisäksi olen varma, että se didnt tullut irti: P |
|
| |||
| |||
| se on vain, että olen ollut tähän ongelmaan, kun muutin kameran hieman, mutta kun olen sijoittanut sen pöytätelineeseen, vasemmalle, se sitten toiminut, joten en arvannut kaivos oli huono kaapeliyhteyttä. Mutta se ei näytä kuin se, että yksinkertainen on sinun, jos se vielä tapahtuu, kun se on edelleen. |
|
| |||
| |||
| Voiko kukaan muu auttaa? Voisin palauttaa minun PC tehdasasetukset palautetaan, jos luulet, että se auttaisi: P Mutta dont halua tehdä se mitään ^ ^ Minulla on apache ja filezilla palvelimelle asennettu, myös minulla on satamissa perustetaan tämän kpl, Olen valmis palauttaa sen, mutta vain, jos olet sitä mieltä, että se auttaisi:) |
|
| |||
| |||
| En ole varma, onko se, oletko väsynyt kameran ja kaapelin toisessa tietokoneessa? tai yrittänyt eri kaapeli? Tämä voi auttaa meitä löytämään jossa ongelma oikeastaan on. |
|
| |||
| |||
| Lisätietoa: Tänä aamuna, kun osoittautui minun pc ja kokeillut, tietokone ei tunnista sitä, mutta kun kytke firewire johtaa pc, ja kytke toinen pää kameran, kamera ei sen äänimerkin melu sanoa sen on kytketty tietokoneeseen. Jos minä irrota kpl loppuun, minkä jälkeen pc se alhainen paiskautua äänimerkin melu sanoa: "Lost yhteyden pc-tietokone välin ei ole havaittu mitään, mutta kamera tietää sen yhteydessä! Olen yrittänyt sitä veljieni st. Tietokone ei tunnista sitä ollenkaan, eikä ollut kameraa. I dont tiedä, mitä tehdä nyt: ( |
|
| |||
| |||
| Sorry for kaksinkertainen lähettämisestä, mutta sen mahdollista, että veljeni FireWire-portti on kytketty pois päältä BIOS tai yksinkertaisesti ei toimi, sen laivalla. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| What Digital Camera? Saan uuden digitaalikamera | Marian M | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 21. marraskuu 2008 07:49 |
| Best digitaalikameran ostaa? | Ashley S | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 21. marraskuu 2008 01:01 |
| Connecting kamera | lunesdale | Digital Imaging & Tulostimet | 7 | 10th Mar 2008 06:41 |
| Joka nopeuskameratunnistin? | :: Aaron:: | Off Topic Discussion | 3 | 13. Joulukuu 2007 14:01 |
| Connecting CCTV kameran tietokoneeseen | theoldman | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 22. kesäkuu 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |