mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Camera afspelen Omhoog

Reply

Thread Tools
Old De 10 okt 2008, 12:06
Lid Fractie

Default Camera afspelen Omhoog

Ok, I didnt weet waar te plaatsen, dus wees niet te hard:)

Ik heb Windows Vista Home Premium
3 GB RAM
500 GB HDD
Nvid blah blah blah irrelivant
Ik heb Sony Vegas Video geïnstalleerd en thats wat Im het gebruik vast te leggen.
Mijn PC heeft ook een FireWire-poort, ik steek de Mini DV-camera met firewire, en ramen is het lawaai bleeping me te vertellen dat haar is geconstateerd en zijn klaar voor gebruik. Ik vind dat geweldig, dus ik open Vegas en zeker genoeg Het geeft mij de mogelijkheid van het gebruik dat cam, ik laat de nok in de juiste richting en klik op de vangst, het craptures ongeveer 5 seconden, dan geeft me een "verloren contact met de camera "fout, kan ik niet gebruiken in een programma, ramen denkt dat haar weg. De enige manier om ze terug te komen is door het opnieuw opstarten van de pc. Ook haar precies dezelfde hoeveelheid tijd totdat deze onontdekt. Movie Maker is hetzelfde.

Er zijn geen stuurprogramma's beschikbaar zijn voor mijn camera, ik heb de website, wat is er mis? :)

thanks in gevorderd.
Old De 10 okt 2008, 12:22
Donor Groep

is de camera nog steeds doen, terwijl de vangst?

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old De 10 okt 2008, 12:50
Lid Fractie

Wat bedoel je?
Is de camera nog steeds, zoals ik verplaatsen? Nou, ik heb geprobeerd beide, Verhuizen het rond de kamer en houden ze nog steeds. Ook ik ben er zeker van dat zij didnt komen unplugged: P
Old De 10 okt 2008, 12:52
Donor Groep

het is gewoon dat ik heb gehad dat probleem toen ik verplaatst de camera een beetje, maar toen ik geplaatst op het bureau, links, het werkte, dus ik geraden mijne was een slechte kabelverbinding. Maar het lijkt niet op zo eenvoudig is voor jou als het nog gebeurt wanneer het nog steeds.
Old 11 okt 2008, 01:28
Lid Fractie

kan iemand helpen?
Ik zou kunnen herstellen van mijn pc naar de fabrieksinstellingen als u denkt dat het zou helpen: P Maar ik dont want to do it voor niets ^ ^ Ik heb apache en filezilla server geïnstalleerd, ook ik heb havens opgezet voor deze PC,
Ik ben bereid te herstellen, maar alleen als je denkt dat het zou helpen:)
Old 11 okt 2008, 02:45
Donor Groep

Ik ben niet zeker of het zou, heb je genoeg van de camera en de kabel in een andere computer? of geprobeerd een andere kabel? Dit kan ons helpen vinden waar het probleem eigenlijk is.
Old 11 okt 2008, 06:17
Lid Fractie

Meer info:

Vanochtend toen ik mijn pc op en probeerde hij de pc niet detecteren, maar toen ik de stekker firewire leiden naar de PC en sluit het andere uiteinde in de camera, de camera doet zijn pieptoon lawaai te zeggen zijn geweest aangesloten op een pc. Als ik de stekker uit de pc einde, dan is de pc doet het lage hellende pieptoon lawaai te zeggen: "Lost verbinding met de pc" de computer in de tussentijd niet heeft ontdekt iets, maar de camera kent zijn aangesloten!

Ik probeerde het op mijn broers st. De computer heeft niet op alle sporen, en ook niet de camera. I dont weet wat te doen: (
Old 11 okt 2008, 06:20
Lid Fractie

Sorry voor dubbele posting, maar het kan zijn dat mijn broer van de FireWire-poort is uitgeschakeld in het BIOS of gewoon niet werken, zijn aan boord.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.