mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Kamera Spille Opp

Reply

Thread Tools
Old 10 oktober 2008, 12:06
Medlem Group

Default Kamera Spille Opp

Ok, jeg gjorde ikke vet hvor du skal legge dette, så ikke være for sterke:)

Jeg har Windows Vista Home Premium
3 GB RAM
500 GB HDD
Nvid blah blah blah irrelivant
Jeg har Sony Vegas Video installert og dvs hva Im hjelp til å fange.
PC-en har også en FireWire-port, jeg koble Mini-DV-kamera med FireWire og Windows gjør det bleeping støy å fortelle meg at det ble registrert og klar til bruk. Jeg tror stort, så jeg åpne vegas og sikker nok det gir meg muligheten til å bruke cam, jeg peke på cam i riktig retning, og klikk fangst, det craptures i ca 5 sekunder, så det gir meg en "mistet kontakten med kameraet "feil, kan jeg ikke bruke den i alle programmer, vinduer mener det borte. Den eneste måten å få det til igjen er ved å starte PCen. Også, det nøyaktig samme tid før det blir undetected. Movie Maker er den samme.

Det er ingen drivere for kameraet mitt, har jeg sjekket nettsiden, hva galt? :)

Takk på avansert.
Old 10 oktober 2008, 12:22
Donor Group

er kameraet likevel samtidig gjøre det fangst?

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 10 oktober 2008, 12:50
Medlem Group

Hva mener du?
Er kameraet fortsatt, likhet, jeg flytte den? Vel, jeg har prøvd begge deler, flytte den rundt i rommet og holder den fortsatt. Dessuten er jeg sikker på at det didnt come unplugged: P
Old 10 oktober 2008, 12:52
Donor Group

det er bare at jeg har hatt det problemet da jeg flyttet kameraet litt, men når jeg plassert den på skrivebordet, forlot det, da fungerte, så jeg gjettet gruven var en dårlig kabeltilkobling. Men det ser ikke ut som det er så enkelt for deg at det fortsatt skjer når den fortsatt.
Old 11 oktober 2008, 01:28
Medlem Group

kan noen andre hjelpe?
Jeg kunne gjenopprette PCen til fabrikkinnstillinger hvis du tror det ville hjelpe: P Men jeg ikke ønsker å gjøre det for ingenting ^ ^ Jeg har apache og filezilla server installert, også har jeg porter satt opp på denne PC
Jeg er villig til å gjenopprette den, men bare hvis du tror det ville hjelpe:)
Old 11 oktober 2008, 02:45
Donor Group

Jeg er ikke sikker på om det ville ha deg trett kameraet og kabel i en annen datamaskin? eller prøvd en annen kabel? Dette kan hjelpe oss å finne hvor problemet faktisk er.
Old 11 oktober 2008, 06:17
Medlem Group

Mer info:

Denne morgenen når jeg vendt min pc og prøvde det, PCen ikke gjenkjenne den, men når jeg plugger den firewire føre til PC, og plugg den andre enden inn i kameraet, kameraet gjør sitt piper støy å si det vært koblet til en PC. Hvis jeg kobler fra pc slutten, deretter PC gjør det lave pitched piper støy å si: "Lost tilkobling til PC" datamaskinen i mellomtiden har ikke funnet noe, men kameraet kjenner sin koblet!

Jeg prøvde det på mine brødre PC. Maskinen ikke gjenkjenner den i det hele tatt, og ingen gjorde kameraet. Jeg dont vite hva du skal gjøre nå: (
Old 11 oktober 2008, 06:20
Medlem Group

Sorry for dobbel posting, men det er mulig at min brors firewire-porten er deaktivert i BIOS eller ganske enkelt ikke fungerer, dens ombord.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.