vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Kamera tunnustamisen ongelmia

Reply

Thread Tools
Old 28 joulukuu 2007, 03:47
Uusi Jäsen

Default Kamera tunnustamisen ongelmia

Hei

Minulla on Olympus MJU600 digitaalikamera.
Tähän asti olen käyttänyt PC-ohjelmiston mukana tulleesta kamera selvittää kuvieni ja lähettämällä, mutta sen jälkeen simplyfying my system Minulla on poistettu, ja vain halua käyttää Microsoft ohjattu skanneri-ja kameratoiminto.
Valitettavasti se ei tunnusta minun kameraa kameraa. Kun liität sen USB-kaapelilla se saa tunnustettu USB ajaa, mutta se ei tarjoa mitään aloittaa vaihtoehtoja.
Jos käynnistää kameran ohjatun kautta Käynnistä-valikosta, se tulee laatia viestin, jossa todetaan, ettei kamera on tunnustettu.
Onko kukaan tiedä, miten voin selvittää tämän ongelman niin, että kun yhdistää minun kamera se saa tunnustetaan ja Kamera ohjatun alkaa automaattisesti?
Kiitos, että apua voidaan antaa,
Karl
Old 28 joulukuu 2007, 04:34
Rahoittajien ryhmän

on kamera?

eivät halua tuoda kamala "alhainen" on säiettä mutta sen yleensä helposti asioita, jotka menevät pieleen

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 28 joulukuu 2007, 13:47
Uusi Jäsen

No kamera on varmasti päällä.

Muita ideoita?

Karl
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Toshiba Battery Tunnustamisesta Problem githanis Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 31. toukokuuta 2009 07:12
Ongelmat yhdistämisessä minun Sony Cyber-shot Kamera Yksityinen Baldrick Digital Imaging & Tulostimet 8 31. lokakuu 2008 08:54
Tarvitsetko apua Bios -> CD-rom tunnustamista jimbobway Drives & Removable Media 1 13th Jun 2008 02:38
HD-ja DVD-tunnustus dmdougie Drives & Removable Media 7 31. toukokuuta 2008 06:17
Connecting kamera lunesdale Digital Imaging & Tulostimet 7 10th Mar 2008 06:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.