![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Minulla on Olympus MJU600 digitaalikamera. Tähän asti olen käyttänyt PC-ohjelmiston mukana tulleesta kamera selvittää kuvieni ja lähettämällä, mutta sen jälkeen simplyfying my system Minulla on poistettu, ja vain halua käyttää Microsoft ohjattu skanneri-ja kameratoiminto. Valitettavasti se ei tunnusta minun kameraa kameraa. Kun liität sen USB-kaapelilla se saa tunnustettu USB ajaa, mutta se ei tarjoa mitään aloittaa vaihtoehtoja. Jos käynnistää kameran ohjatun kautta Käynnistä-valikosta, se tulee laatia viestin, jossa todetaan, ettei kamera on tunnustettu. Onko kukaan tiedä, miten voin selvittää tämän ongelman niin, että kun yhdistää minun kamera se saa tunnustetaan ja Kamera ohjatun alkaa automaattisesti? Kiitos, että apua voidaan antaa, Karl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on kamera? eivät halua tuoda kamala "alhainen" on säiettä mutta sen yleensä helposti asioita, jotka menevät pieleen
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| No kamera on varmasti päällä. Muita ideoita? Karl |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toshiba Battery Tunnustamisesta Problem | githanis | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 31. toukokuuta 2009 07:12 |
| Ongelmat yhdistämisessä minun Sony Cyber-shot Kamera | Yksityinen Baldrick | Digital Imaging & Tulostimet | 8 | 31. lokakuu 2008 08:54 |
| Tarvitsetko apua Bios -> CD-rom tunnustamista | jimbobway | Drives & Removable Media | 1 | 13th Jun 2008 02:38 |
| HD-ja DVD-tunnustus | dmdougie | Drives & Removable Media | 7 | 31. toukokuuta 2008 06:17 |
| Connecting kamera | lunesdale | Digital Imaging & Tulostimet | 7 | 10th Mar 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |