![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb een Olympus MJU600 digitale camera. Tot nu toe heb ik gebruik gemaakt van de PC-software die bij de camera voor het sorteren van mijn foto's en uploaden, maar na simplyfying mijn systeem heb ik verwijderd en dat alleen gebruik wilt maken van Microsoft-wizard Scanner en camera. Helaas is het niet erkennen van mijn camera als een camera. Toen ik sluit deze via een USB kabel het wordt erkend als een USB drive, maar het biedt geen opstart opties. Als u het opstarten van de camera wizard via het Start-menu, dan komt met een bericht waarin staat dat er geen camera is erkend. Is er iemand weet hoe ik kan dit soort problemen zo dat wanneer ik mijn camera het wordt erkend en de Camera wizard wordt automatisch gestart? Bedankt voor alle hulp die u kunt geven, Karl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| is de camera op? willen niet om een verschrikkelijk 'laag' om de draad, maar normaal gesproken zijn de eenvoudige dingen die verkeerd gaan
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Geen van de camera is zeker ingeschakeld. Elke andere ideeën? Karl |