mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Kamera anerkjennelse problemer

Reply

Thread Tools
Old 28 Dec 2007, 03:47
New Member Group

Default Kamera anerkjennelse problemer

Hei

Jeg har et Olympus MJU600 digitalkamera.
Til nå har jeg brukt PC-programvaren som fulgte med kameraet for sortering ut bilder og laste opp, men etter simplyfying systemet jeg har fjernet det, og bare vil bruke Microsoft skanner og kamera Wizard.
Dessverre er det ikke anerkjenner kameraet mitt som et kamera. Når jeg kobler den til via en USB-kabel, det blir anerkjent som en USB-stasjon, men det gir ikke starte opp alternativer.
Hvis du starter opp kameraet veiviseren via Start-menyen og deretter den kommer opp med en melding om at kameraet er anerkjent.
Does noen vite hvor jeg kan sortere dette problemet slik at når jeg kobler meg det blir anerkjent og kameraet veiviseren starter automatisk?
Takk for hjelp du kan gi,
Karl
Old 28 Dec 2007, 04:34
Donor Group

er på kameraet?

ikke ønsker å bringe en fryktelig lite å tråden men normalt den enkle ting som går galt

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 28 desember 2007, 13:47
New Member Group

Ingen kameraet er definitivt slått på.

Noen andre forslag?

Karl
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Toshiba Batteri Recognition Problem githanis Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 31 mai 2009 07:12
Problemer med å koble min Sony Cyber shot Kamera Private Baldrick Digital Imaging & Skrivere 8 31 oktober 2008 08:54
Trenger du hjelp med BIOS -> CD ROM anerkjennelse jimbobway Drivere og flyttbare medier 1 13 juni 2008 02:38
HD og DVD anerkjennelse dmdougie Drivere og flyttbare medier 7 31 mai 2008 06:17
Koble kameraet lunesdale Digital Imaging & Skrivere 7 10 mars 2008 06:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.