![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg har et Olympus MJU600 digitalkamera. Til nå har jeg brukt PC-programvaren som fulgte med kameraet for sortering ut bilder og laste opp, men etter simplyfying systemet jeg har fjernet det, og bare vil bruke Microsoft skanner og kamera Wizard. Dessverre er det ikke anerkjenner kameraet mitt som et kamera. Når jeg kobler den til via en USB-kabel, det blir anerkjent som en USB-stasjon, men det gir ikke starte opp alternativer. Hvis du starter opp kameraet veiviseren via Start-menyen og deretter den kommer opp med en melding om at kameraet er anerkjent. Does noen vite hvor jeg kan sortere dette problemet slik at når jeg kobler meg det blir anerkjent og kameraet veiviseren starter automatisk? Takk for hjelp du kan gi, Karl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er på kameraet? ikke ønsker å bringe en fryktelig lite å tråden men normalt den enkle ting som går galt
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Ingen kameraet er definitivt slått på. Noen andre forslag? Karl |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba Batteri Recognition Problem | githanis | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 31 mai 2009 07:12 |
| Problemer med å koble min Sony Cyber shot Kamera | Private Baldrick | Digital Imaging & Skrivere | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| Trenger du hjelp med BIOS -> CD ROM anerkjennelse | jimbobway | Drivere og flyttbare medier | 1 | 13 juni 2008 02:38 |
| HD og DVD anerkjennelse | dmdougie | Drivere og flyttbare medier | 7 | 31 mai 2008 06:17 |
| Koble kameraet | lunesdale | Digital Imaging & Skrivere | 7 | 10 mars 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |