mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Kamera erkännande problem

Reply

Thread Tools
Old 28 december 2007, 03:47
New Member Group

Default Kamera erkännande problem

Hej

Jag har en Olympus MJU600 digitalkamera.
Hittills har jag använt mjukvara som följde med kameran för att reda ut mina bilder och lägga upp, men efter simplyfying mitt system som jag har tagit bort det och bara vill använda Microsoft guiden Skanner och kamera.
Tyvärr är inte erkänner min kamera som en kamera. När jag ansluter den via en USB-kabel och det blir erkänd som en USB-enhet, men det ger ingen starta alternativ.
Om du startar upp kameraguiden genom startmenyn så kommer upp med ett meddelande om att ingen kamera är erkänt.
Är det någon som vet hur jag kan lösa detta problem så att när jag ansluter min kamera blir det erkända och kameran startas automatiskt?
Tack för all hjälp ni kan ge,
Karl
Old 28 december 2007, 04:34
Givargruppen

är kameran på?

vill inte sätta en hemsk "låg" till tråden men vanligtvis lätta saker som går fel

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 28 december 2007, 13:47
New Member Group

Nr kameran definitivt är påslagen.

Några andra idéer?

Karl
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Toshiba Battery Erkännande Problem githanis Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 0 31 maj 2009 07:12
Problem med att ansluta min Sony Cyber shot Camera Privata Baldrick Digital Imaging & Skrivare 8 31 oktober 2008 08:54
Behöver du hjälp med Bios -> CD-rom erkännande jimbobway Drives & Removable Media 1 13 juni 2008 02:38
HD och DVD-erkännande dmdougie Drives & Removable Media 7 31 maj 2008 06:17
Ansluta kameran lunesdale Digital Imaging & Skrivare 7 10 mars 2008 06:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.