![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Jag har en Olympus MJU600 digitalkamera. Hittills har jag använt mjukvara som följde med kameran för att reda ut mina bilder och lägga upp, men efter simplyfying mitt system som jag har tagit bort det och bara vill använda Microsoft guiden Skanner och kamera. Tyvärr är inte erkänner min kamera som en kamera. När jag ansluter den via en USB-kabel och det blir erkänd som en USB-enhet, men det ger ingen starta alternativ. Om du startar upp kameraguiden genom startmenyn så kommer upp med ett meddelande om att ingen kamera är erkänt. Är det någon som vet hur jag kan lösa detta problem så att när jag ansluter min kamera blir det erkända och kameran startas automatiskt? Tack för all hjälp ni kan ge, Karl |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är kameran på? vill inte sätta en hemsk "låg" till tråden men vanligtvis lätta saker som går fel
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| Nr kameran definitivt är påslagen. Några andra idéer? Karl |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Toshiba Battery Erkännande Problem | githanis | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 0 | 31 maj 2009 07:12 |
| Problem med att ansluta min Sony Cyber shot Camera | Privata Baldrick | Digital Imaging & Skrivare | 8 | 31 oktober 2008 08:54 |
| Behöver du hjälp med Bios -> CD-rom erkännande | jimbobway | Drives & Removable Media | 1 | 13 juni 2008 02:38 |
| HD och DVD-erkännande | dmdougie | Drives & Removable Media | 7 | 31 maj 2008 06:17 |
| Ansluta kameran | lunesdale | Digital Imaging & Skrivare | 7 | 10 mars 2008 06:41 |
| Thread Tools | |
| |