![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Kan nogen hjælpe. At holde det simpelt, jeg har en masse tilfældig vidoes alle meget korte, 1min lang række 3 min, men har så many.In at kunne se disse jeg er nødt til at holde på trykke tem skift af tur. Jeg der en software wheer jeg kan knyttes dem alle sammen og spille dem continuelsy!! eller noget i den retning. Værdsætte ethvert svar pleaz.Thanks igen aske |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har XP eller Vista (jeg tror), kan du bruge Windows Movie Maker findes i Start-menuen.
|
| |||
| |||
| Citat:
"wndows Movie Maker kan ikke starte, fordi du skærmkort kan ikke støtte det krævede niveau af hardware acceleration eller hardware acceleration er ikke tilgængelig" Kender du en download overalt?? aske |
|
| |||
| |||
| Hvor gammel er din computer? Kender du, hvis det har en dedikeret grafikkort?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| spec er 512ram 60gig harddisk 1.7 gig proc.on vista |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke se, hvorfor Movie Maker ikke ville arbejde. Hvis det ikke vil arbejde, du vil kæmpe med alle andre programmer, der gør det samme. Er computeren har en dedikeret grafikkort?
|
| |||
| |||
| det har et standard VGA-grafik adapter |
|
| |||
| |||
| Jeg er ked af at sige dette, men jeg har absolut ingen idé om, hvorfor dette ikke vil arbejde. Måske nogen andre gør. Har du computer arbejde bøde for alt andet?
|
| |||
| |||
| ja alt andet værker bøde |
|
| |||
| |||
| Har du Vista. Hvis ja, jeg har et svar ![]() Gå til denne side http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en 1. Vælg sprog 2. Klik på knappen Hent. 3. Klik på "Kør" for at køre installationsprogrammet. Note Ikke gør dette, hvis du kører Windows XP eller ældre. Det er kun til computere, har Vista og kan ikke støtte den nye Movie Maker, som følger med Vista som standard.