![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Voiko kukaan auttaa. Jotta tämä yksinkertainen Minulla on paljon satunnaisia vidoes kaikki hyvin lyhyt, 1min kauan noin 3 min, mutta ne ovat niin many.In jotta katsella näitä minun pitää painamalla tem vuorotellen puolestaan. Minulla on ohjelmisto wheer voin liitteenä heidät kaikki yhteen, ja toistaa niitä continuelsy! tai jotain. Arvostaa mitään vastauksia pleaz.Thanks uudelleen tuhka |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos sinulla on XP tai Vista (mielestäni), voit käyttää Windows Movie Maker löytyy Käynnistä-valikosta.
|
| |||
| |||
| Quote:
"wndows Movie Maker ei voi käynnistää, koska et näytönohjain ei voi tukea riittävän kiihdytystä tai kiihdytystä ei ole saatavilla" Tiedätkö lataa missä tahansa? tuhka |
|
| |||
| |||
| Kuinka vanha tietokoneesi? Tiedätkö, jos se on erillinen näytönohjain?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| spec on 512ram 60gig kovalevy 1,7 keikka proc.on näköala |
|
| |||
| |||
| En ymmärrä, miksi Movie Maker ei toimi. Jos tämä ei toimi aiot kamppailemaan muita ohjelmia, jotka tekevät samoin. Onko tietokone on omistettu näytönohjain?
|
| |||
| |||
| se on VGA-grafiikka-sovitin |
|
| |||
| |||
| Olen pahoillani, että sanon tämän, mutta olen ehdottomasti ole aavistustakaan, miksi tämä ei toimi. Ehkä joku muu tekee. Onko sinulla tietokone toimivat hyvin kaikesta muusta?
|
| |||
| |||
| kyllä kaikki muu works fine |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla Vista. Jos näin on, minulla on vastaus ![]() Siirry tälle sivulle http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en 1. Valitse kieli 2. Napsauta Lataa-painiketta. 3. Klikkaa "Run" Käynnistä asennin. Huomautus Älä tee tätä, jos sinulla on Windows XP tai sitä vanhempi. On vain tietokoneissa, joissa on Vista ja voi tukea uusia Movie Maker, että mukana tulee Vista vakiona.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Need Help päättäminen Mitä 720p HD-videokamera ostan | cheesepuff | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 5th Jun 2009 15:32 |
| Excel Web Query Apua! | deldrice | Office Suites & Applications | 1 | 16. Jan 2009 13:26 |
| MS Query dos epäonnistunut? | matthew03 | General Software Chat | 1 | 30. lokakuu 2008 08:21 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Codecs | 2 | 14th Jun 2008 14:36 |
| HP Deskjet 450 kyselyä | parkpre | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 6. Aug 2007 11:13 |
| Thread Tools | |
| |