![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Guys Kan iemand helpen. Om deze eenvoudige Ik heb veel willekeurige vidoes allemaal heel kort, 1min lang ongeveer 3 minuten, maar hebben zo many.In om te bekijken heb ik te houden op hun beurt door te drukken TEM beurt. Ik er een software wheer Ik kan bijgevoegde ze allemaal samen en spelen ze continuelsy! of zoiets. Waardeer alle antwoorden pleaz.Thanks weer as |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u XP of Vista (denk ik) kunt u met Windows Movie Maker in het menu Start.
|
| |||
| |||
| Citaat:
"wndows Movie Maker kan niet worden gestart omdat je videokaart niet kan steunen het vereiste niveau van hardware acceleratie of hardware acceleratie is niet beschikbaar" weet je van een download ergens? as |
|
| |||
| |||
| Hoe oud is uw computer? Weet u of zij heeft een speciale grafische kaart?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| spec is 512ram 60gig harde schijf van 1,7 gig proc.on Vista |
|
| |||
| |||
| Ik zie niet in waarom Movie Maker niet zou werken. Als dat niet werkt u gaat strijd met alle andere programma's die hetzelfde doen. Heeft de computer hebben een speciale grafische kaart?
|
| |||
| |||
| zij heeft een standaard VGA grafische adapter |
|
| |||
| |||
| Het spijt me dit te zeggen maar ik heb absoluut geen idee waarom dit niet zal werken. Misschien iemand anders dat doet. Is je computer werken prima voor alles anders?
|
| |||
| |||
| ja alles werkt prima |
|
| |||
| |||
| Heb je Vista. Zo ja, ik heb een antwoord ![]() Ga naar deze pagina http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en 1. Selecteer taal 2. Klik op de knop Download. 3. Klik op 'Uitvoeren' om het installatieprogramma. Opmerking Doe dit niet als je werkt met Windows XP of ouder. Het is alleen bestemd voor computers met Vista en niet kan instemmen met de nieuwe Movie Maker, dat wordt geleverd met Vista als standaard.