![]() |
|
| |||
| |||
| Hei Fyrene Kan noen hjelpe. Å holde denne enkle har jeg mye tilfeldig vidoes alle svært korte, 1min lenge noen 3 min, men har så many.In for å vise disse jeg må fortsette å trykke TEM slå av sving. I det en software wheer jeg kan kobles dem alle sammen og spille dem continuelsy! eller noe sånt. Pris på alle svar pleaz.Thanks igjen ash |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har XP eller Vista (tror jeg), kan du bruke Windows Movie Maker finnes i Start menyen.
|
| |||
| |||
| Sitat:
"wndows Movie Maker kan ikke starte fordi skjermkortet ikke kan støtte det nødvendige nivået for maskinvareakselerasjon eller maskinvareakselerasjon er ikke tilgjengelig" Vet du av en nedlasting overalt? ash |
|
| |||
| |||
| Hvor gammel er datamaskinen? Vet du om den har et dedikert grafikkort?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| SPEC er 512ram 60gig harddisk 1.7 gig proc.on vista |
|
| |||
| |||
| Jeg ser ikke hvorfor Movie Maker ikke ville fungere. Hvis det ikke fungerer som du vil slite med andre programmer som gjør det samme. Har datamaskinen har et dedikert grafikkort?
|
| |||
| |||
| den har en standard VGA-grafikk adapter |
|
| |||
| |||
| Jeg beklager å si dette men jeg har absolutt ingen anelse om hvorfor dette ikke vil fungere. Kanskje noen andre gjør. Har du maskinen fungerer fint til alt annet?
|
| |||
| |||
| ja alt virker fint |
|
| |||
| |||
| Har du Vista. Hvis ja, jeg har et svar ![]() Gå til nettstedet http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en 1. Velg språk 2. Klikk Last ned-knappen. 3. Klikk på Kjør for å kjøre installasjonsprogrammet. Merk Ikke gjør dette hvis du kjører Windows XP eller eldre. Det er bare for datamaskiner som har Vista og kan ikke støtte den nye Movie Maker som følger med Vista som standard.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp Bestemme om Hva 720p HD videokamera Handleguiden | cheesepuff | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 5 juni 2009 15:32 |
| Excel Web Query Help! | deldrice | Office Suites & Applications | 1 | 16 januar 2009 13:26 |
| MS Query dos mislyktes? | matthew03 | General Software Chat | 1 | 30 oktober 2008 08:21 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Kodeker | 2 | 14 juni 2008 14:36 |
| HP Deskjet 450 søket | parkpre | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 6 august 2007 11:13 |
| Thread Tools | |
| |