![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Killar Kan någon hjälp. För att hålla denna enkla Jag har en massa slumpmässiga vidoes alla kort, 1min lång ca 3 min, men har så many.In att kunna se dessa måste jag hålla på att trycka tem tur med tur. I det en programvara wheer jag kan fäst dem alla tillsammans och spela upp dem continuelsy! eller nåt sånt. Uppskattar alla svar pleaz.Thanks igen aska |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har XP eller Vista (tror jag) kan du använda Windows Movie Maker som finns i Start-menyn.
|
| |||
| |||
| Citat:
"wndows Movie Maker kan inte starta eftersom du grafikkort kan inte stödja den nivå som krävs av hårdvara acceleration eller maskinvaruaccelerationen är inte tillgänglig" Känner du till en hämta någonstans? aska |
|
| |||
| |||
| Hur gammal är din dator? Vet du om den har en särskild grafikkort?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| spec är 512ram 60gig hårddisk 1.7 gig proc.on vista |
|
| |||
| |||
| Jag förstår inte varför Movie Maker inte skulle fungera. Om det fungerar inte att ni kommer att kämpa med alla andra program som gör samma sak. Har datorn har ett dedikerat grafikkort?
|
| |||
| |||
| den har en standard VGA-grafik adapter |
|
| |||
| |||
| Jag är ledsen att behöva säga detta men jag har absolut ingen aning om varför detta inte kommer att fungera. Kanske någon annan gör det. Har du dator fungera bra för allt annat?
|
| |||
| |||
| ja allt annat fungerar bra |
|
| |||
| |||
| Har du Vista. Om så är fallet, jag har ett svar ![]() Gå till webbplatsen http://www.microsoft.com/downloads/d...DisplayLang=en 1. Välj språk 2. Klicka på knappen Hämta. 3. Klicka på "Kör" för att köra installationsprogrammet. Obs! Gör inte detta om du kör Windows XP eller äldre. Det är endast för datorer med Vista och inte kan stödja den nya Movie Maker som följer med Vista som standard.