![]() |
|
| |||
| |||
| hvis du kan du vil jeg virkelig sætte pris på, makker |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ked af, at jeg klikkede på posten til begyndelsen. Nu rettes.
|
| |||
| |||
| Tak. Det fungerer med de billeder, men når jeg henter sorry forsøger at importere de videoer, det hedder "" "Filen C: \ Users \ VISTA \ Desktop \ 2008-01-11 \ billeder \ Drayton Manor \ 100_0064.MOV er ikke en understøttet filtype, og det kan ikke importeres til Windows Movie Maker." "" I dont forstå. sorry kan du hjælpe further.nearly der mate |
|
| |||
| |||
| Det er flot, at du har Windows Movie Maker kører! Problemet er, at Windows Movie Maker ikke kan læse den QuickTime-film format, at videoklip er i. De er nødt til at blive konverteret. Hvad bruger du til at tage de videoer?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Her er nogle instrukser om at konvertere videoerne. Du bliver nødt til at konvertere dem alle desværre. http://www.videohelp.com/oldguides/mov2avi
|
| |||
| |||
| exellent parre din stjerne. endnu et problem. forsøgt at se disse i Windows Movie Maker. jeg sætte et parti og video holdes i gang, og den, som blev god. hey dont spørge mig, hvad jeg gjort for at gøre dette. men nu er det meget svært at forbinde enhver othewr videoer. Er der en guide som den, du viste mig, hvor jeg kan lære at sætte dem alle sammen, så jeg kan se dem som en film venligst om Windows Movie Maker ked af at være en smerte. virkelig sætter pris på din hjælp aske |
|
| |||
| |||
| Prøv her http://www.microsoft.com/windowsxp/u...d/default.mspx Du er ikke en smerte stille spørgsmål. Vi er alle kommet til TCF at hjælpe folk, og hvis vi ikke ønsker at hjælpe så ville vi ikke tid på at logge ind ![]() Hvis du har flere problemer nu eller i fremtiden velkommen til at spørge dem.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp til at afgøre, hvilke 720p HD-videokamera til Køb | cheesepuff | Digital Imaging & Printere | 0 | 5. jun 2009 15:32 |
| Excel Webforespørgsel Hjælp! | deldrice | Office Suites & Applications | 1 | 16 januar 2009 13:26 |
| Ms query dos mislykkedes? | matthew03 | General Software Chat | 1 | 30 oktober 2008 08:21 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Codecs | 2 | 14 juni 2008 14:36 |
| HP Deskjet 450 query | parkpre | Digital Imaging & Printere | 3 | 6. aug 2007 11:13 |
| Thread Tools | |
| |