![]() |
|
| |||
| |||
| hvis du kan ta Jeg ville virkelig satt pris på det kompis |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager at jeg klikket post til tidlig. Nå rettet.
|
| |||
| |||
| Takk. Det fungerer med bilder, men når jeg laster ned beklager prøver å importere videoene det stater "" "Filen C: \ Users \ VISTA \ Skrivebord \ 2008-01-11 \ bilder \ Drayton Manor \ 100_0064.MOV er ikke en støttet filtype, og den kan ikke importeres til Windows Movie Maker." "" I dont forstå. Beklager, kan du hjelpe further.nearly det kompis |
|
| |||
| |||
| Det er flott at du har Windows Movie Maker kjører! Problemet er at Windows Movie Maker ikke kan lese QuickTime Movie format at videoklippene er i. De må konverteres. Hva bruker du til å ta videoer?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Her er noen instruksjoner for konvertering av video. Må du konvertere dem alle dessverre. http://www.videohelp.com/oldguides/mov2avi
|
| |||
| |||
| exellent kompis din en stjerne. ett problem. forsøkt å vise disse i Windows Movie Maker. Jeg satt en stor og video holdes skjer og på, som var bra. hei dont spørre meg hva jeg gjort for å gjøre dette. men nå er det svært vanskelig å knytte noen othewr videoer. Finnes det en guide som den du viste meg hvor jeg kan lære å sette dem sammen slik at jeg kan vise dem som en film kan du om Windows Movie Maker Beklager å være smertefullt. setter pris på din hjelp ash |
|
| |||
| |||
| Prøv her http://www.microsoft.com/windowsxp/u...d/default.mspx Du blir ikke vondt stille spørsmål. Vi kommer til TCF å hjelpe folk, og hvis vi ikke ønsker å hjelpe så vi ville ikke bry signering i ![]() Hvis du har flere problemer nå eller i fremtiden gjerne spørre dem.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp Bestemme om Hva 720p HD videokamera Handleguiden | cheesepuff | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 5 juni 2009 15:32 |
| Excel Web Query Help! | deldrice | Office Suites & Applications | 1 | 16 januar 2009 13:26 |
| MS Query dos mislyktes? | matthew03 | General Software Chat | 1 | 30 oktober 2008 08:21 |
| Driver Query ref audio / video | ashmehta | Multimedia & Kodeker | 2 | 14 juni 2008 14:36 |
| HP Deskjet 450 søket | parkpre | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 6 august 2007 11:13 |
| Thread Tools | |
| |