![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke avgjøre fra Kodak bruker / oppsett guider om mitt nye Kodak ESP7 kan, på samme tid, kobles til datamaskinen ved hjelp av USB og på et trådløst nettverk. Jeg har det trådløse nettverket hookup allerede på plass, men jeg kan ikke finne alle guider om jeg bare kan bruke USB-tilkobling og "voila'..... Jeg har en direkte koble til skriveren så vel! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ikke bare prøve det
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har det på trådløse enn du bare skrive ut via nettverket (ruter), er det ikke nødvendig å bruke USB overhodet.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kodak 5500 AIO Wirless skriver - Wireless setup? | Juan Bueno | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 24 mai 2009 02:38 |
| Skriveren vil ikke koble !!!!! | slim | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 29 januar 2009 08:50 |
| Hvordan kan jeg koble flere maskiner til denne skriveren via | littlekitty1985 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 20 nov 2008 10:00 |
| Kan ikke koble til trådløse nettverk | HistoryGirl | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 18nde sep 2008 11:07 |
| Vista vil ikke koble til nettverket | mbonwick | Nettverk, modem og VoIP | 9 | 6 august 2008 05:24 |
| Thread Tools | |
| |