![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte avgöra från Kodak användaren / konfigurering guider om min nya Kodak ESP7 kan, på samma gång, ansluten till datorn med USB och ett trådlöst nätverk. Jag har trådlöst nätverk ansluter redan på plats, men jag kan inte avgöra från några guider om jag kan helt enkelt använda USB-anslutning och "voila'..... Jag har en direkt ansluta skrivaren också! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför inte prova det
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du har den på trådlöst än du bara skriva ut via nätverket (router) finns det ingen anledning att använda USB alls.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kodak 5500 AIO wirless skrivare - trådlös installation? | juan bueno | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 24 maj 2009 02:38 |
| Utskriftsvänlig ansluter inte !!!!! | slem | Digital Imaging & Skrivare | 4 | 29 januari 2009 08:50 |
| Hur kan jag ansluta flera datorer till skrivaren via | littlekitty1985 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 20 november 2008 10:00 |
| Kan inte ansluta till trådlöst nätverk | HistoryGirl | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 18:e sep 2008 11:07 |
| Vista kommer inte att ansluta till nätverket | mbonwick | Nätverk, Modem & VoIP | 9 | 6 august 2008 05:24 |
| Thread Tools | |
| |