mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Kan ikke slette Java utskriftsjobb fra utskriftskøen

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 12:23
New Member Group

Default Kan ikke slette Java utskriftsjobb fra utskriftskøen

Hei --

Jeg har en Win XP maskin koblet til et nettverk Savin 4022 skriver, med oppdaterte drivere, som har en hang Java utskriftsjobb fra en netto programmet. Verken eier eller lokale administratorer kan ta jobben, og heller ikke utvidet makt syklus.
Jobbene riktig lese i Skriver køen, men er ikke oppført i utskriftskøen i maskinen på den lokale datamaskinen. Så net stop spooler på den lokale datamaskinen, er ikke et alternativ.

Kan noen hjelpe meg å slette denne jobben, og Vet noen hvor utskriftskøen for Java utskriftsjobber lagres?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Utskriftskøtjenesten stopper mrcintheuk Digital Imaging & Skrivere 0 23 mai 2009 07:53
Utskriftskøtjenesten Publiseres ikke! trevy3 Windows-operativsystemer 3 26 april 2009 02:04
Bli kvitt gamle Java Bubba General Software Chat 7 15 januar 2009 16:51
Java Cew27 General Software Chat 39 23 januar 2008 11:26
Kan noen hjelpe meg med java? michal23 General Software Chat 2 9nde sep 2007 04:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.