mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Kan inte radera Java utskrift från spooler

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 12:23
New Member Group

Default Kan inte radera Java utskrift från spooler

Hej --

Jag har en Win XP-maskinen är ansluten till en nätverksansluten Savin 4022 skrivare, med uppdaterade drivrutiner, som har en hängd Java utskrift från en netto ansökan. Varken ägaren eller lokala administratörer kan ta bort jobbet eller utökade befogenheter cykeln.
Jobben korrekt läsa upp i skrivarkön, men är inte med i spooler av maskinen på den lokala datorn. Så net stop spooler på den lokala datorn är inget alternativ.

Kan någon hjälpa mig ta bort det här jobbet, och gör någon veta var spooler för Java utskrifter lagras?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Utskriftshanteraren hållplatser mrcintheuk Digital Imaging & Skrivare 0 23 maj 2009 07:53
Utskriftshanteraren Inte Köra! trevy3 Windows-operativsystem 3 26 april 2009 02:04
Att bli av med gamla Java Bubba General Software Chat 7 15 januari 2009 16:51
Java Cew27 General Software Chat 39 23 januari 2008 11:26
Kan någon hjälpa mig med java? michal23 General Software Chat 2 9:e sep 2007 04:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.