mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Canon IP4500 Tilslutning til Computer

Reply

Thread Tools
Old 14. juni 2009, 13:35
Ny Medlem Gruppen

Default Canon IP4500 Tilslutning til Computer

Jeg ved, at dette er en reel stoopid spørgsmål .... Var bare at kigge over installationsinstruktionerne til printeren. Det siger at tilslutte ledningen til stikkontakten og derefter til bagsiden af printeren. Den eneste anden kabel med dette er en med en USB i den ene ende og den anden ende har, hvad der ligner den forbindelse til et kamera.

Spørgsmålet, hvordan kan du oprette forbindelse til computeren? Er der et andet kabel med to USB-tilslutninger jeg skal have?

Tak fra en newbie.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg har ingen internetforbindelse, og Min computer genkender ikke mit modem Hjælp Please Alxvga80 Networking, Modemer & VoIP 12 10 juli 2009 16:23
Splinterny computer .. men min internetforbindelse virker kun sporadisk jonkon2 Networking, Modemer & VoIP 0 22. maj 2009 22:44
Canon Pixma MP540 Connection problemer Fluffyflo Digital Imaging & Printere 5 26 januar 2009 08:41
Custom bygget computer har brug for hjælp til at oprette forbindelse! Frankiexxxafied Networking, Modemer & VoIP 1 9 januar 2008 02:55
Min Computer Can't Hold A Connection tau Networking, Modemer & VoIP 5 8 januar 2008 18:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.