mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Canon IP4500 Aansluiting op computer

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 13:35
Nieuw Lid Fractie

Default Canon IP4500 Aansluiting op computer

Ik weet dat dit een echte stoopid vraag .... was gewoon op zoek in de installatie-instructies voor de printer. Het zegt het aansluiten van de stekker aan op het stopcontact en vervolgens aan de achterzijde van de printer. De enige andere kabel met dit is een met een USB op het ene uiteinde en het andere uiteinde is wat eruit ziet als de verbinding met een camera.

Vraag, hoe u een verbinding met de computer? Is er een andere kabel met twee USB-aansluitingen zou ik hebben?

Bedankt van een newbie.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ik heb geen Internet-verbinding, en mijn computer niet herkent Mijn Modem Help Please Alxvga80 Netwerken, modems & VoIP 12 10 jul 2009 16:23
Gloednieuwe computer .. maar mijn internet verbinding werkt alleen met tussenpozen jonkon2 Netwerken, modems & VoIP 0 22 mei 2009 22:44
Canon Pixma MP540 Connection ellende Fluffyflo Digital Imaging & Printers 5 26 Jan 2009 08:41
Aangepast ingebouwde computer hulp nodig opzetten verbinding! Frankiexxxafied Netwerken, modems & VoIP 1 9 Jan 2008 02:55
Mijn Computer Can't Hold A Aansluiting tau Netwerken, modems & VoIP 5 8 Jan 2008 18:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.