![]() |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat dit een echte stoopid vraag .... was gewoon op zoek in de installatie-instructies voor de printer. Het zegt het aansluiten van de stekker aan op het stopcontact en vervolgens aan de achterzijde van de printer. De enige andere kabel met dit is een met een USB op het ene uiteinde en het andere uiteinde is wat eruit ziet als de verbinding met een camera. Vraag, hoe u een verbinding met de computer? Is er een andere kabel met twee USB-aansluitingen zou ik hebben? Bedankt van een newbie. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik heb geen Internet-verbinding, en mijn computer niet herkent Mijn Modem Help Please | Alxvga80 | Netwerken, modems & VoIP | 12 | 10 jul 2009 16:23 |
| Gloednieuwe computer .. maar mijn internet verbinding werkt alleen met tussenpozen | jonkon2 | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 22 mei 2009 22:44 |
| Canon Pixma MP540 Connection ellende | Fluffyflo | Digital Imaging & Printers | 5 | 26 Jan 2009 08:41 |
| Aangepast ingebouwde computer hulp nodig opzetten verbinding! | Frankiexxxafied | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 9 Jan 2008 02:55 |
| Mijn Computer Can't Hold A Aansluiting | tau | Netwerken, modems & VoIP | 5 | 8 Jan 2008 18:00 |
| Thread Tools | |
| |