![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vet dette er en reell stoopid spørsmålet .... var bare å se over installasjonsinstruksjonene for skriveren. Det sies å koble strømkabelen til vegguttaket og deretter til baksiden av skriveren. Den eneste andre kabel med dette er en med en usb på den ene enden, og den andre enden har det som ser ut som den forbindelse til et kamera. Spørsmålet, hvordan du kobler til datamaskinen? Er det en annen kabel med to USB-tilkoblinger jeg bør ha? Takk fra en nybegynner. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg har ingen Internett-tilkobling, og Min datamaskin ikke gjenkjenner modemet Hjelp Vær | Alxvga80 | Nettverk, modem og VoIP | 12 | 10 juli 2009 16:23 |
| Splitter nye datamaskin .. men min internettforbindelse fungerer bare intermitterende | jonkon2 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 22 mai 2009 22:44 |
| Canon Pixma MP540 Connection Woes | Fluffyflo | Digital Imaging & Skrivere | 5 | 26 januar 2009 08:41 |
| Spesialtilpassede datamaskinen trenger hjelp til å sette opp forbindelsen! | Frankiexxxafied | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 9 januar 2008 02:55 |
| Min datamaskin Can't Hold A Connection | tau | Nettverk, modem og VoIP | 5 | 8 januar 2008 18:00 |
| Thread Tools | |
| |