mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Canon IP4500 Anslutning till dator

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 13:35
New Member Group

Default Canon IP4500 Anslutning till dator

Jag vet att det är en verklig stoopid fråga .... var bara att titta över installationsanvisningarna för skrivaren. Den säger att ansluta nätsladden till vägguttaget och sedan på baksidan av skrivaren. Det enda kabel med detta är en med en usb på ena änden och den andra änden har det ser ut som om anslutningen till en kamera.

Fråga, hur du ansluter till datorn? Finns det en kabel med två usb-anslutningar jag ha?

Tack från en nybörjare.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Jag har ingen Internet-anslutning, och datorn känner inte igen Mitt Modem Help Please Alxvga80 Nätverk, Modem & VoIP 12 10 juli 2009 16:23
Brand ny dator .. men min internetanslutning fungerar bara tillfälligt jonkon2 Nätverk, Modem & VoIP 0 22 maj 2009 22:44
Canon Pixma MP540 Connection LIDANDEN Fluffyflo Digital Imaging & Skrivare 5 26 januari 2009 08:41
Egenbyggda dator behöver hjälp att upprätta samband! Frankiexxxafied Nätverk, Modem & VoIP 1 9 januari 2008 02:55
Min dator kan inte inneha ett Connection tau Nätverk, Modem & VoIP 5 8 januari 2008 18:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.