![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vet att det är en verklig stoopid fråga .... var bara att titta över installationsanvisningarna för skrivaren. Den säger att ansluta nätsladden till vägguttaget och sedan på baksidan av skrivaren. Det enda kabel med detta är en med en usb på ena änden och den andra änden har det ser ut som om anslutningen till en kamera. Fråga, hur du ansluter till datorn? Finns det en kabel med två usb-anslutningar jag ha? Tack från en nybörjare. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag har ingen Internet-anslutning, och datorn känner inte igen Mitt Modem Help Please | Alxvga80 | Nätverk, Modem & VoIP | 12 | 10 juli 2009 16:23 |
| Brand ny dator .. men min internetanslutning fungerar bara tillfälligt | jonkon2 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 22 maj 2009 22:44 |
| Canon Pixma MP540 Connection LIDANDEN | Fluffyflo | Digital Imaging & Skrivare | 5 | 26 januari 2009 08:41 |
| Egenbyggda dator behöver hjälp att upprätta samband! | Frankiexxxafied | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 9 januari 2008 02:55 |
| Min dator kan inte inneha ett Connection | tau | Nätverk, Modem & VoIP | 5 | 8 januari 2008 18:00 |
| Thread Tools | |
| |