mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printere

Register

Canon MP160 ..... Help Needed ASAP

Reply

Thread Tools
Old 8. januar 2008, 12:55
Ny Medlem Gruppen

Default Canon MP160 ..... Help Needed ASAP

Jeg købte en Canon MP160 i august 2007 og tog den med hjem, sættes op, og det var fint! God kvalitet, hastighed osv. Jeg købte nogle nye blæk off nettet ikke Canon men blækket status rapporteret, at de stadig var tom men jeg gjort nogle forskning og konstateret, at hvis de ikke canon så blækket status plejer arbejde ... fair nok! (ikke til selvbestemmelse købe Canon blæk) Jeg gik til at udskrive en dag og couldnt! Printeren var gået fra den menu, og jeg couldnt se det! Jeg har afinstalleret og re-installeret utallige gange, men intet har virket. Jeg har prøvet forskellige førere og bare pluggin den og lade vinduer arbejde sin magi ... ingenting! Kan nogen hjælpe? Jeg kører Windows Vista Home Prem. (32bit) på en Gateway laptop, 2GB Ram etc etc
Old 8 januar 2008, 13:50
Donor-Gruppen

Hvad mener du det er gået fra menu?

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 8 januar 2008, 19:09
Ny Medlem Gruppen

Jamen, når jeg trykke på Ctrl + P i Microsoft Word for eksempel kan jeg ikke vælge Canon at udskrive det. Jeg gå i Enhedshåndtering og printeren er fuldt installeret, men jeg kan ikke vælge det til at udskrive grænser ethvert program.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
PC vil ikke lægge op min Windows XP OS - Help Me ASAP matthwshea General Hardware Chat 1 4 oktober 2009 02:46
Brug for lidt hjælp til at opbygge denne pc svar behov ASAP Cew27 General Hardware Chat 29 10 marts 2008 13:48
Nødt til at beslutte ... Svaret behov ASAP Cew27 General Hardware Chat 15 8 november 2007 14:28
Help Needed ASAP tufc2000 Drives & flytbare medier 4 22 oktober 2007 14:46
Sims 2 Pets PS2 spørgsmål? Please help ASAP!? ~ * Destinee * ~ ~ PC & Console Gaming 2 20 marts 2007 11:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.