![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg købte en Canon MP160 i august 2007 og tog den med hjem, sættes op, og det var fint! God kvalitet, hastighed osv. Jeg købte nogle nye blæk off nettet ikke Canon men blækket status rapporteret, at de stadig var tom men jeg gjort nogle forskning og konstateret, at hvis de ikke canon så blækket status plejer arbejde ... fair nok! (ikke til selvbestemmelse købe Canon blæk) Jeg gik til at udskrive en dag og couldnt! Printeren var gået fra den menu, og jeg couldnt se det! Jeg har afinstalleret og re-installeret utallige gange, men intet har virket. Jeg har prøvet forskellige førere og bare pluggin den og lade vinduer arbejde sin magi ... ingenting! Kan nogen hjælpe? Jeg kører Windows Vista Home Prem. (32bit) på en Gateway laptop, 2GB Ram etc etc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad mener du det er gået fra menu?
| |||
| |||
| Jamen, når jeg trykke på Ctrl + P i Microsoft Word for eksempel kan jeg ikke vælge Canon at udskrive det. Jeg gå i Enhedshåndtering og printeren er fuldt installeret, men jeg kan ikke vælge det til at udskrive grænser ethvert program. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC vil ikke lægge op min Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Brug for lidt hjælp til at opbygge denne pc svar behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 marts 2008 13:48 |
| Nødt til at beslutte ... Svaret behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 november 2007 14:28 |
| Help Needed ASAP | tufc2000 | Drives & flytbare medier | 4 | 22 oktober 2007 14:46 |
| Sims 2 Pets PS2 spørgsmål? Please help ASAP!? | ~ * Destinee * ~ ~ | PC & Console Gaming | 2 | 20 marts 2007 11:52 |
| Thread Tools | |
| |