![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ostin Canon MP160 elokuussa 2007 ja otti sen kotiin, ota se ja se oli hieno! Hyvä laatu, nopeus jne. Ostin uuden muste pois verkossa ei Canon mutta muste asema kertoi, että ne olivat vielä tyhjä, mutta olen tehnyt tutkimusta ja todennut, että jos he eivät ole canon sitten musteen tilan tapana työskennellä ... oikeudenmukainen tarpeeksi! (ei itse ostaa Canon muste) Olen sitten tulostaa yhden päivän ja couldnt! Tulostin oli mennyt siitä valikko ja I couldnt nähdä sen! Olen poistanut ja uudelleen asentanut lukemattomia kertoja, mutta mikään ei ole toiminut. Olen yrittänyt eri kuljettajien ja vain pluggin se ja kerroit ikkunat työtä sen magic ... NOTHING! Voiko kukaan auttaa? Olen Windows Vista Home Prem. (32bit) on Gateway kannettava tietokone, 2GB Ram etc etc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä tarkoitat sillä on mennyt siitä valikko?
| |||
| |||
| No, kun painat Ctrl + P Microsoft Word esimerkiksi En voi valita Canon tulostaa sen. I mennä Laitehallinta ja tulostin on asennettu kokonaan, mutta en voi valita sen tulostaa rajoja mihinkään ohjelmaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC ei lastata Windows XP-käyttöjärjestelmä - Help Me ASAP | matthwshea | Rautatavaran Chat | 1 | 4 lokakuu 2009 02:46 |
| Tarvitsetko vähän auttaa rakentamaan tämän pc vastaus tarvitaan ASAP | Cew27 | Rautatavaran Chat | 29 | 10th Mar 2008 13:48 |
| Tarve päättää ... Vastaus tarvitaan ASAP | Cew27 | Rautatavaran Chat | 15 | 8. marraskuu 2007 14:28 |
| Apua tarvitaan ASAP | tufc2000 | Drives & Removable Media | 4 | 22. lokakuu 2007 14:46 |
| Sims 2 pets PS2 kysymys? Ole hyvä ja auta ASAP!? | ~ * Destinee * ~ ~ | PC & Console Gaming | 2 | 20th Mar 2007 11:52 |
| Thread Tools | |
| |