mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Canon MP160 ..... Hulp nodig ASAP

Reply

Thread Tools
Old 8 jan 2008, 12:55
Nieuw Lid Fractie

Default Canon MP160 ..... Hulp nodig ASAP

Ik kocht een Canon MP160 in augustus 2007 en nam het huis, haar hebben opgericht en het was prima! Goede kwaliteit, snelheid, enz. Ik kocht enkele nieuwe inkt uit het web, niet Canon, maar de inkt status gemeld dat zij nog steeds leeg, maar ik wat onderzoek gedaan en geconstateerd dat indien zij niet canon vervolgens de inkt status wont werk ... eerlijk genoeg! (niet zelf kopen Canon inkt) Ik heb toen ging om af te drukken op een dag en couldnt! De printer was gegaan van de selectie-menu, en ik couldnt see it! Ik heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ontelbare malen maar niets heeft gewerkt. Ik heb geprobeerd verschillende bestuurders en net pluggin in en verhuur ramen werk zijn magie ... NIETS! Kan iemand helpen? Ik ben met Windows Vista Home Prem. (32bit) op een Gateway laptop, 2GB Ram etc etc
Old 8 januari 2008, 13:50
Donor Groep

Wat bedoel je is verdwenen uit de selectie menu?

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 8 januari 2008, 19:09
Nieuw Lid Fractie

Nou als ik druk op Ctrl + P in Microsoft Word bijvoorbeeld kan ik niet selecteren de Canon te printen. Ik ga naar Apparaatbeheer en de printer volledig is geïnstalleerd, maar ik kan niet selecteren om te printen fron ENIGE programma.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC zou niet laden op mijn Windows XP OS - Help Me ASAP matthwshea Algemeen Hardware Chat 1 4 oktober 2009 02:46
Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP Cew27 Algemeen Hardware Chat 29 10 mrt 2008 13:48
Noodzaak om te kiezen ... antwoord nodig asap Cew27 Algemeen Hardware Chat 15 8 Nov 2007 14:28
Hulp nodig asap tufc2000 Drives & Removable Media 4 22 okt 2007 14:46
Sims 2 huisdieren ps2 vraag? Please help ASAP!? ~ * Destinee * ~ ~ PC & Gaming Console 2 20 mrt 2007 11:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.