![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kocht een Canon MP160 in augustus 2007 en nam het huis, haar hebben opgericht en het was prima! Goede kwaliteit, snelheid, enz. Ik kocht enkele nieuwe inkt uit het web, niet Canon, maar de inkt status gemeld dat zij nog steeds leeg, maar ik wat onderzoek gedaan en geconstateerd dat indien zij niet canon vervolgens de inkt status wont werk ... eerlijk genoeg! (niet zelf kopen Canon inkt) Ik heb toen ging om af te drukken op een dag en couldnt! De printer was gegaan van de selectie-menu, en ik couldnt see it! Ik heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ontelbare malen maar niets heeft gewerkt. Ik heb geprobeerd verschillende bestuurders en net pluggin in en verhuur ramen werk zijn magie ... NIETS! Kan iemand helpen? Ik ben met Windows Vista Home Prem. (32bit) op een Gateway laptop, 2GB Ram etc etc |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat bedoel je is verdwenen uit de selectie menu?
| |||
| |||
| Nou als ik druk op Ctrl + P in Microsoft Word bijvoorbeeld kan ik niet selecteren de Canon te printen. Ik ga naar Apparaatbeheer en de printer volledig is geïnstalleerd, maar ik kan niet selecteren om te printen fron ENIGE programma. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC zou niet laden op mijn Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | Algemeen Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 29 | 10 mrt 2008 13:48 |
| Noodzaak om te kiezen ... antwoord nodig asap | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 15 | 8 Nov 2007 14:28 |
| Hulp nodig asap | tufc2000 | Drives & Removable Media | 4 | 22 okt 2007 14:46 |
| Sims 2 huisdieren ps2 vraag? Please help ASAP!? | ~ * Destinee * ~ ~ | PC & Gaming Console | 2 | 20 mrt 2007 11:52 |
| Thread Tools | |
| |