mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Canon MP160 ..... Hjelp trengs ASAP

Reply

Thread Tools
Old 8 januar 2008, 12:55
New Member Group

Default Canon MP160 ..... Hjelp trengs ASAP

Jeg kjøpte en Canon MP160 i august 2007 og tok den med hjem, satte den opp og det var fint! God kvalitet, hastighet etc. Jeg har kjøpt noen nye blekket på nettet; ikke Canon men blekket status rapportert at de fortsatt var tomt, men jeg gjort noen undersøkelser og funnet ut at hvis de ikke canon så blekket status wont arbeide ... fair nok! (ikke til deg selv kjøpe Canon blekk) jeg så gikk for å skrive ut en dag og couldnt! Skriveren hadde gått fra utvalget menyen og jeg couldnt se det! Jeg har avinstallert og re-installert utallige ganger men ingenting har fungert. Jeg har prøvd forskjellige drivere og rettferdig pluggin det inn og la windows arbeidet sitt magi ... ingenting! Kan noen hjelpe? Jeg kjører Windows Vista Home Prem. (32bit) på en Gateway laptop, 2GB Ram osv. osv.
Old 8th 2008 jan 13:50
Donor Group

hva mener du det har gått fra utvalget menyen?

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 8th 2008 jan 19:09
New Member Group

Vel når jeg trykker Ctrl + P i Microsoft Word for eksempel kan jeg ikke velge Canon for å skrive den. Jeg går inn i Enhetsbehandling og skriveren er ferdig installert, men jeg kan ikke velge den til utskrift Fron NOE programmet.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC ville ikke laste opp min Windows XP OS - Hjelp meg ASAP matthwshea General Hardware Chat 1 4 oktober 2009 02:46
Trenger du litt hjelp til å bygge dette pc svare trengs ASAP Cew27 General Hardware Chat 29 10 mars 2008 13:48
Må bestemme ... Svaret trengs ASAP Cew27 General Hardware Chat 15 8 nov 2007 14:28
Hjelp trengs ASAP tufc2000 Drivere og flyttbare medier 4 22 oktober 2007 14:46
Sims 2 Pets ps2 spørsmålet? Vennligst hjelp ASAP! ~ * Destinee * ~ ~ PC & Console Gaming 2 20 mars 2007 11:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.