![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjøpte en Canon MP160 i august 2007 og tok den med hjem, satte den opp og det var fint! God kvalitet, hastighet etc. Jeg har kjøpt noen nye blekket på nettet; ikke Canon men blekket status rapportert at de fortsatt var tomt, men jeg gjort noen undersøkelser og funnet ut at hvis de ikke canon så blekket status wont arbeide ... fair nok! (ikke til deg selv kjøpe Canon blekk) jeg så gikk for å skrive ut en dag og couldnt! Skriveren hadde gått fra utvalget menyen og jeg couldnt se det! Jeg har avinstallert og re-installert utallige ganger men ingenting har fungert. Jeg har prøvd forskjellige drivere og rettferdig pluggin det inn og la windows arbeidet sitt magi ... ingenting! Kan noen hjelpe? Jeg kjører Windows Vista Home Prem. (32bit) på en Gateway laptop, 2GB Ram osv. osv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hva mener du det har gått fra utvalget menyen?
| |||
| |||
| Vel når jeg trykker Ctrl + P i Microsoft Word for eksempel kan jeg ikke velge Canon for å skrive den. Jeg går inn i Enhetsbehandling og skriveren er ferdig installert, men jeg kan ikke velge den til utskrift Fron NOE programmet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC ville ikke laste opp min Windows XP OS - Hjelp meg ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Trenger du litt hjelp til å bygge dette pc svare trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Må bestemme ... Svaret trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 nov 2007 14:28 |
| Hjelp trengs ASAP | tufc2000 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 22 oktober 2007 14:46 |
| Sims 2 Pets ps2 spørsmålet? Vennligst hjelp ASAP! | ~ * Destinee * ~ ~ | PC & Console Gaming | 2 | 20 mars 2007 11:52 |
| Thread Tools | |
| |