![]() |
|
| |||
| |||
| Hej - kan nogen hjælpe. Jeg har en Canon Pixma MP170 multifunktionsenheden som plejer scanning. Min pc ved, det er der - ingen problemer med trykningen, og når jeg kontrollere mit kontrolpanel - Scanner / kameraer scanneren er der. Men hver scanning mislykkes med besked Kan ikke kommunikere med scanner. Kan nogen hjælpe - er der nogen der har et lignende problem og har været i stand til at løse det. Trish |
|
| |||
| |||
| Jeg antager du kører Windows XP. Er driveren til scanneren installeret? Husk, at scanneren chauffør er forskellig fra printerdriveren. Når du åbner Denne computer virker det vist? Også kan du tjekke i Enhedshåndtering såvel. Gå til Start-> Kør skriv devmgmt.msc og tryk enter. Hvis du kan se alle enheder med et gult ikon derefter driverne ikke er installeret på den. Hvis der er et ikon, men et gult udråbstegn ved siden af så det betyder, at der er et problem med det. Prøv at installere de drivere, hvis dette er tilfældet eller un-installere enheden derefter re-install. Hvis driverne er allerede installeret post tilbage med den præcise fejlmeddelelse, du får (ordret) Elias |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lyselilla Slå Billeder Trykt med Canon Pixma 6700d | spuddy | Digital Imaging & Printere | 3 | 21 oktober 2009 05:39 |
| HP Laptop Screen plejer Tænd Harddisk plejer Igangsætte: lygter er tændt Men ....... | gra | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 5. aug 2009 18:28 |
| Canon Prixma MP170 printer - Print servere | darshpreet | Digital Imaging & Printere | 0 | 3 juni 2009 11:36 |
| Canon Pixma MP540 Connection problemer | Fluffyflo | Digital Imaging & Printere | 5 | 26 januar 2009 08:41 |
| Er scanning nogen god | rbscooby | General Hardware Chat | 8 | 16. maj 2008 03:42 |
| Thread Tools | |
| |