mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Canon Pixma MP170 wont Scan

Reply

Thread Tools
Old 12 november 2007, 10:19
Nieuw Lid Fractie

Hi - kan iemand helpen.
Ik heb een Canon Pixma MP170 multifunctionele die wont scan.

Mijn pc weet het er is - geen probleem met het afdrukken en wanneer ik mijn configuratiescherm - Scanner / camera 's de scanner is er.

Maar elke scan poging mislukt met de boodschap

Kan niet communiceren met de scanner.

Kan iemand helpen - heeft iemand een soortgelijk probleem en heeft kunnen oplossen.

Trish
Old 12 november 2007, 11:36
Lid Fractie

Ik ben ervan uitgegaan dat u werkt met Windows XP.

Is het stuurprogramma voor de scanner geïnstalleerd? Vergeet niet dat de scanner driver is verschillend van de printer driver. Bij het openen van Mijn Computer doet show up? Ook kunt u controleren in Apparaatbeheer als goed. Ga naar Start-> Uitvoeren typ devmgmt.msc en druk op enter.

Als u alle apparaten met een geel pictogram dan de stuurprogramma's zijn niet geïnstalleerd is. Als er een pictogram, maar een geel uitroepteken naast dan dat betekent dat er een probleem mee.

Probeer het opnieuw installeren van de drivers, indien dit het geval is of niet installeren van het apparaat vervolgens opnieuw installeren.

Als de stuurprogramma's zijn al geïnstalleerd bericht terug met de exacte foutmelding u krijgt (letterlijk)

Elia
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.