mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivere

Register

Canon Pixma MP170 wont Scan

Reply

Thread Tools
Old 12th Nov 2007, 10:19
New Member Group

Hei - Kan noen hjelpe.
Jeg har en Canon Pixma MP170 multifunksjonsmaskin som wont scan.

Min Pc vet den er der - ikke noe problem med utskrift og når jeg sjekke kontrollpanelet - Scanner / kameraer skanneren er der.

Men hver skanning forsøket mislykkes med meldingen

Ikke kan kommunisere med skanneren.

Kan noen hjelpe - har alle hatt et lignende problem, og har vært i stand til å løse det.

Trish
Old 12th Nov 2007, 11:36
Medlem Group

Jeg antar du kjører Windows XP.

Er driveren for skanneren installert? Husk at scanner driver er forskjellig fra skriverdriveren. Når du åpner Min datamaskin tar det opp? Også kan du sjekke i Enhetsbehandling også. Gå til Start-> Kjør, skriv inn devmgmt.msc og trykk enter.

Hvis du ser enheter med et gult ikon deretter driverne ikke er installert på den. Hvis det er et ikon, men et gult utropstegn ved siden av da det betyr at det er et problem med det.

Prøv å installere driverne hvis dette er tilfelle eller angre installere enheten og deretter installere.

Hvis driverne er allerede installert post tilbake med det eksakte feilnummeret du får (ord for ord)

Elias
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.