![]() |
|
| |||
| |||
| Hjælp! Jeg har netop fået en Pixma MP540, gået gennem alle opsætningsprocessen stuff, men på det tidspunkt, hvor jeg slutte computeren til det via USB og gøre det på min computer fryser! Jeg har prøvet en ny USB-kabel, men det gør ingen forskel. Er det terminal? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne du prøve følgende;
Un-install og re-installere alle software og driver. Måske forsøger opdateret software og driver fra fabrikanterne hjemmeside, hvis der er en. Hvis ikke fjerne USB-drivere fra Enhedshåndtering og genstart, så lad dem re-install. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv en anden USB-port, helst en på bagsiden af pc'en, ikke foran.
| |||
| |||
| Hej, Har prøvet en ny havn, men det har ingen effekt. Med hensyn til den USB-drivere, afinstallerer jeg dem alle er anført herunder roden hubs? Aldrig gjort dette niveau af afinstallation før! Vil de automatisk geninstallere? Min computer har nu erkendt, at printeren men det er stadig frysning, så snart jeg tænder for printeren. |
|
| |||
| |||
| Fjern alle USB-controllere og genstart .... Windows vil geninstallere dem automatisk ved boot op. |
|
| |||
| |||
| Tak men jeg har nu fastsat problemer. Jeg investerede i en ekstern USB-hub og twiddled med min bios og nu er det virker! Tak for din hjælp. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lyselilla Slå Billeder Trykt med Canon Pixma 6700d | spuddy | Digital Imaging & Printere | 3 | 21 oktober 2009 05:39 |
| Canon IP4500 Tilslutning til Computer | Falcon | Digital Imaging & Printere | 0 | 14 juni 2009 13:35 |
| Vista Sig problemer | chris357 | Windows-operativsystemer | 4 | 21. jan 2009 21:21 |
| OS installation problemer | dice14u | Windows-operativsystemer | 1 | 18th Dec 2007 11:32 |
| Canon Pixma MP170 plejer Scan | trishaj | Digital Imaging & Printere | 1 | 12 november 2007 11:36 |
| Thread Tools | |
| |