![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Apu! Olen juuri saanut PIXMA MP540, käynyt läpi kaikki perustaa kamaa, mutta siinä vaiheessa, kun olen kytkeä tietokoneen kautta USB ja käynnistä se minun tietokone jäätyy! Olen yrittänyt uusi USB-kaapeli, mutta se ei ole mitään väliä. Onko terminaali? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisi yrittää seuraavia;
Un-install ja uudelleen asentaa kaikki ohjelmistot ja kuljettaja. Ehkä yrität päivitetty ohjelmisto ja ohjain valmistajien verkkosivuilla, mikäli sellainen on. Jos ei poista USB-ohjaimet laitteen hallinta ja käynnistä, heidät uudelleen asentaa. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Myös, jos et ole jo tehnyt niin, kokeile eri USB-portti, mieluiten yksi takana tietokoneeseen, ei edestä.
| |||
| |||
| Hei, Ovat yrittäneet uusi satama, mutta sillä ei ole vaikutusta. Mitä usb ajurit, poistan ne kaikki luetellut mukaan lukien päähakemisto navat? Koskaan tehnyt tätä tasoa poistamalla ennen! Ne automaattisesti asentaa uudelleen? Oma tietokone on nyt tunnustanut kirjoitin, mutta se on edelleen jäädyttäminen heti puolestaan tulostin. |
|
| |||
| |||
| Poista kaikki USB-ohjaimet ja käynnistä .... Windows asenna ne automaattisesti käynnistyä. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, mutta olen nyt korjannut ongelmia. Olen sijoittanut ulkoisen USB-keskittimen ja twiddled minun bios ja nyt se toimi! Thanks for your help. |