![]() |
|
| |||
| |||
| Help! Ik heb net een Pixma MP540, weg via alle set-up spullen, maar op het moment dat ik de computer via USB en zet hem op mijn computer bevriest! Ik heb geprobeerd een nieuwe USB-kabel, maar het maakt geen verschil. Is het terminal? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zou u de volgende;
Un-installeren en opnieuw installeren van alle software en stuurprogramma. Misschien probeer bijgewerkte software en bestuurder van de fabrikanten website als die er is. Als het niet verwijderen van de USB-stuurprogramma's uit Apparaatbeheer en start de computer opnieuw, laat ze opnieuw installeren. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook als u nog niet heeft gedaan, probeer dan een andere USB-poort, bij voorkeur een op de achterzijde van de pc, niet aan het front.
| |||
| |||
| Hoi, Hebben geprobeerd een nieuwe haven, maar het heeft geen effect. Ten aanzien van de usb-drivers, maak ik de installatie van al deze vermeld met inbegrip van de root-hubs? Nooit gedaan dit niveau van vóór het verwijderen! Zullen ze automatisch opnieuw installeren? Mijn computer heeft nu de printer, maar het is nog bevriezen zodra ik zet de printer aan. |
|
| |||
| |||
| Verwijder alle USB-controllers en herstarten .... Windows opnieuw te installeren die automatisch bij het opstarten up. |
|
| |||
| |||
| Bedankt, maar ik heb nu vast het probleem. Ik investeerde in een externe USB-hub en twiddled met mijn bios en nu is het werkt! Bedankt voor je hulp. |