![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hjelp!
Jeg har nettopp fått en Pixma MP540, gått gjennom alle oppsett ting, men på det punktet når jeg kobler datamaskinen til den via USB og slå det på datamaskinen min fryser! Jeg har forsøkt en ny USB-kabel, men det gjør ingen forskjell. Er det terminal?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kan prøve følgende;
Un-installere og re-installere all programvaren og driver. Kanskje prøver oppdatert programvare og driver fra produsentens nettside er det én. Hvis ikke fjerne USB-driverne fra Enhetsbehandling og omstart, la dem re-installere. Min System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Også hvis du ikke allerede har gjort det, kan du prøve en annen USB-port, fortrinnsvis en på baksiden av PC, ikke foran.
|
|||
|
|||
|
Hei,
Har prøvd en ny port, men det har ingen effekt. Når det gjelder usb drivere, avinstallerer jeg dem alle oppført med roten huber? Aldri gjort dette nivået for avinstallering før! Vil de automatisk installere? Min datamaskin har nå anerkjent skriveren men det er fremdeles iskaldt så snart jeg slå skriveren på. |
|
|
|||
|
|||
|
Fjern alle USB-kontrollere og restarte .... Windows vil installere dem automatisk ved oppstart opp.
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk, men jeg har nå løst problem. Jeg satset på en ekstern USB-hub og twiddled med bios og nå er det fungerer!
Takk for hjelpen.
|