![]() |
|
| |||
| |||
| Hjälp! Jag har precis fått en Pixma MP540, gått igenom alla ställa upp grejer men vid den punkt då jag ansluta datorn till den via USB och sätter på min dator låser sig! Jag har provat en ny USB-kabel, men det gör ingen skillnad. Är det terminalen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du prova följande;
Un-install och återanvändning installera alla program och förare. Kanske försöker uppdaterad mjukvara och drivrutin från tillverkarens hemsida om det finns en. Om inte bort USB-drivrutiner från Enhetshanteraren och starta om, låt dem åter installera. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Även om du inte redan har gjort det, prova en annan USB-port, helst en på baksidan av datorn, inte framsidan.
| |||
| |||
| Hej, Har provat en ny hamn, men det har ingen effekt. När USB-drivrutiner, avinstallerar jag alla dessa anges inklusive roten hubbar? Aldrig gjort det här nivån på avinstallation innan! Kommer de att automatiskt installera? Min dator har nu erkänt skrivaren men det är fortfarande frysning så fort jag slår på skrivaren. |
|
| |||
| |||
| Ta bort alla USB-styrenheter och starta .... Windows kommer att installera dem automatiskt vid uppstart upp. |
|
| |||
| |||
| Tack men jag har nu åtgärdat problem. Jag investerade i en extern usb-hubb och twiddled med min bios och nu är det fungerar! Tack för din hjälp. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ljuslila Lägg upp bilderna tryckta med Canon Pixma 6700d | spuddy | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 21 Oktober 2009 05:39 |
| Canon IP4500 Anslutning till dator | Falcon | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 14 juni 2009 13:35 |
| Vista Sig LIDANDEN | chris357 | Windows-operativsystem | 4 | 21 januari 2009 21:21 |
| OS installation LIDANDEN | dice14u | Windows-operativsystem | 1 | 18 december 2007 11:32 |
| Canon Pixma MP170 wont Scan | trishaj | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 12 november 2007 11:36 |
| Thread Tools | |
| |