![]() |
|
|
|||
|
|||
Hej Alle Jeg overvejer at købe en ny printer og havde næsten besluttet på et Canon men nu se, at du enten nødt til at købe den ægte Canon patroner eller violin om med chips? Er der nogen der har erfaring med dette. Jeg leder efter en god printer, op til at sige, £ 100 (Jeg har allerede av god scanner) til hverdagsbrug og print et par fotos. Min plads er en smule begrænset, og de alle se at blive så store, er der nogen gode om at dont fylde hele desk?? Enhver info / råd vil blive værdsat. mange tak Anne |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har den Canon MP170 og det kræver Canon patroner, jeg lige få dem genpåfyldes Men nogle gange virker det til tider ikke (sidste gang sorte arbejdede men farve ikke) enten måde de ting, der overvåger, hvor meget blæk der er tilbage i patronerne ikke arbejde med genpåfyldes patroner.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg har den Epson r220, seks patron printer
Jeg har lige type r22o blæk på ebay, de er ikke officielle Epson blækpatroner, men de fungerer fint Jeg spare ca £ 20 for en pakke med 6
|