vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Canon Tulostimet

Reply

Thread Tools
Old 6 tammikuu 2008, 07:18
Uusi Jäsen

Default Canon Tulostimet

Hi everyone

Olen harkitsee ostaa uuden tulostimen ja oli lähes päätetty Canon mutta nyt nähdä, että sinulla on joko ostaa aitoja Canon sylinteriampulleissa tai nyhertää kanssa pelimerkit? Onko kukaan saanut kokemuksia. Olen HAKU hyvä tulostin, jopa sanoa £ 100 (minulla on jo av hyvä skanneri) jokapäiväiseen käyttöön ja painatus muutamia kuvia.

Oma tila on hieman rajoitettu ja ne kaikki näyttävät olevan niin suuria olemassa mitään hyviä siitä dont täyttää koko desk?

Kaikki info / neuvot olisivat tervetulleita.

suurkiitos

Anne
Old 6 tammikuu 2008, 10:26
Rahoittajien ryhmän

Default Canon Tulostimet

Minulla on canon MP170 ja se edellyttää Canon patruunat, i vain saada ne uudelleen, vaikka joskus se toimii joskus ei ole (viime kerralla musta työskennellyt mutta väri ei) joko tapa, jolla asia, joka valvoo, kuinka paljon mustetta olet jäljellä olevat patruunat ei työskennellä uudelleentäytetyn patruunat.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 6 tammikuu 2008, 10:54
Rahoittajien ryhmän

Default Canon Tulostimet

Minulla on Epson r220, kuusi sylinteriampullissa tulostin

i kirjoita r22o musteella eBay, ne eivät ole virallisia Epson patruunoita, mutta ne toimivat hyvin

i tallentaa noin £ 20 pakkaus 6

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tietoa tarvitaan All In One Printers Clive Digital Imaging & Tulostimet 2 6. Jun 2009 08:21
Ei voi tulostaa mihin tahansa verkostomme tulostimet MattiVirtanen Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 31. toukokuuta 2009 21:24
Kuinka Inkjet Tulostimet toimii? david09 Digital Imaging & Tulostimet 2 20th Mar 2009 13:22
Mitä tulostimen minun pitäisi ostaa? (Just ymmärtäneet crap all-in-1-tulostimet) Theresonly1 Digital Imaging & Tulostimet 3 29th Jan 2009 14:41
Tulostimet ei toimi USB-ongelma? matthewforu Digital Imaging & Tulostimet 1 26th Jun 2008 09:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.