![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Hi everyone Olen harkitsee ostaa uuden tulostimen ja oli lähes päätetty Canon mutta nyt nähdä, että sinulla on joko ostaa aitoja Canon sylinteriampulleissa tai nyhertää kanssa pelimerkit? Onko kukaan saanut kokemuksia. Olen HAKU hyvä tulostin, jopa sanoa £ 100 (minulla on jo av hyvä skanneri) jokapäiväiseen käyttöön ja painatus muutamia kuvia. Oma tila on hieman rajoitettu ja ne kaikki näyttävät olevan niin suuria olemassa mitään hyviä siitä dont täyttää koko desk? Kaikki info / neuvot olisivat tervetulleita. suurkiitos Anne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on canon MP170 ja se edellyttää Canon patruunat, i vain saada ne uudelleen, vaikka joskus se toimii joskus ei ole (viime kerralla musta työskennellyt mutta väri ei) joko tapa, jolla asia, joka valvoo, kuinka paljon mustetta olet jäljellä olevat patruunat ei työskennellä uudelleentäytetyn patruunat.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on Epson r220, kuusi sylinteriampullissa tulostin i kirjoita r22o musteella eBay, ne eivät ole virallisia Epson patruunoita, mutta ne toimivat hyvin i tallentaa noin £ 20 pakkaus 6
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietoa tarvitaan All In One Printers | Clive | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 6. Jun 2009 08:21 |
| Ei voi tulostaa mihin tahansa verkostomme tulostimet | MattiVirtanen | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 31. toukokuuta 2009 21:24 |
| Kuinka Inkjet Tulostimet toimii? | david09 | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 20th Mar 2009 13:22 |
| Mitä tulostimen minun pitäisi ostaa? (Just ymmärtäneet crap all-in-1-tulostimet) | Theresonly1 | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 29th Jan 2009 14:41 |
| Tulostimet ei toimi USB-ongelma? | matthewforu | Digital Imaging & Tulostimet | 1 | 26th Jun 2008 09:22 |
| Thread Tools | |
| |