![]() |
|
| |||
| |||
Hi Everyone Ik overweeg de aanschaf van een nieuwe printer en had bijna besloten een Canon, maar zie nu dat je hebt om de originele Canon cartridges of viool te kopen rond met de chips? Heeft iemand ervaring mee heb. Ik ben op zoek naar een goede printer, om te zeggen £ 100 (ik heb al goede av scanner) voor dagelijks gebruik en het afdrukken van een paar foto's. My space is een beetje beperkt is en ze zien er allemaal zo groot te zijn-, zijn er dan nog goed ook over dat dont vullen het hele bureau? Alle info / advies zou worden gewaardeerd. hartelijk dank Anne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de Canon MP170 en het vereist cartridges van Canon, ik krijg ze al gevuld, soms werkt het soms niet (laatste keer dat zwarte kleur, maar werkte niet) hoe dan ook het ding dat controleert hoeveel inkt er nog over zijn in de cartridges niet werken met hervulde cartridges.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de Epson R220, zes cartridge printer Ik heb net het type r22o inkt in ebay, ze zijn niet-officiële cartridges van Epson, maar ze werken prima sla ik over 20 pond voor een pakje van 6
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Info Vereiste Op All In One Printers | Clive | Digital Imaging & Printers | 2 | Van de 6 juni 2009 08:21 |
| Kan niet afdrukken naar een van ons netwerk printers | johndoe | Netwerken, modems & VoIP | 0 | 31 mei 2009 21:24 |
| Inkjet printers Hoe werkt het? | david09 | Digital Imaging & Printers | 2 | 20 mrt 2009 13:22 |
| Welke printer moet ik kopen? (Alleen besefte hoe crap all-in-1 printer) | Theresonly1 | Digital Imaging & Printers | 3 | 29 Jan 2009 14:41 |
| Printers niet werkende USB Probleem? | matthewforu | Digital Imaging & Printers | 1 | 26 jun 2008 09:22 |
| Thread Tools | |
| |