![]() |
|
| |||
| |||
Hi Everyone Jeg vurderer å kjøpe en ny skriver og hadde nesten bestemt deg for en Canon men nå ser at du enten må kjøpe originale Canon kassetter eller fele om med sjetonger? Har noen har erfaring med dette. Jeg er på jakt etter en god skriver, for å fortelle £ 100 (Jeg har allerede av god scanner) for daglig bruk og utskrift noen bilder. Min plass er litt begrenset, og de alle ser ut til å være så stort, er det noen gode om at dont fylle hele skrivebordet? Any info / råd ville være verdsatt. mange takk Anne |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har Canon MP170 og det krever Canon kassetter, jeg bare få dem etterfylt skjønt, noen ganger virker det noen ganger ikke (siste gang svart jobbet men fargen ikke) enten måten ting som overvåker hvor mye blekk du har igjen i cartridges ikke arbeide med etterfylt patroner.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har Epson r220, seks kassetten skriveren Jeg bare skriver r22o blekk på ebay, er de ikke offisielt Epson patroner, men de fungerer bra jeg lagre ca £ 20 for en pakke av 6
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Info kreves på Alt i ett-skrivere | Clive | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 6 juni 2009 08:21 |
| Kan ikke skrive til noen av våre nettverksskrivere | Johndoe | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 31 mai 2009 21:24 |
| Hvordan blekkskrivere arbeid? | david09 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 20 mars 2009 13:22 |
| Hva skriver bør jeg kjøpe? (Bare innså hvor dritt alt-i-1-skrivere er) | Theresonly1 | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 29 januar 2009 14:41 |
| Skrivere ikke-USB problem? | matthewforu | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 26 juni 2008 09:22 |
| Thread Tools | |
| |