mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Skrivare

Register

Canon Skrivare

Reply

Thread Tools
Old 6 januari 2008, 07:18
New Member Group

Default Canon Skrivare

Hej Alla

Jag funderar på att köpa en ny skrivare och hade nästan beslutat om en Canon men nu ser att du har antingen att köpa äkta Canon bläckpatroner eller fiol om med chips? Har någon har erfarenhet av detta. Jag söker en bra skrivare upp vill säga £ 100 (Jag har redan av bra scanner) för daglig användning och skriver ut ett fåtal bilder.

Min plats är lite begränsad och de alla ser sig vara så stora finns det några bra om det dont fyller hela skrivbordet?

All info / råd skulle uppskattas.

många tack

Anne
Old 6 januari 2008, 10:26
Givargruppen

Default Canon Skrivare

Jag har Canon MP170 och det kräver Canon patroner, jag bara få dem återfyllas Men ibland fungerar det ibland inte (sista Temne svart arbetat men färgen inte) åt båda hållen det som övervakar hur mycket bläck du har kvar i patroner inte arbeta med påfyllda bläckpatroner.

Mitt System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moderkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Minne:
4x2GB OCZ platina PC8500
Grafikkort (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Ljudkort:
Ombord HDA
Hårddisk (s):
Några lol 1650GB totalt
Optisk enhet (er):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Mål / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Kylning:
Tuniq Tower 120
Nätverk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 6 januari 2008, 10:54
Givargruppen

Default Canon Skrivare

Jag har en Epson r220, sex patron skrivare

Jag skriver r22o bläck på ebay, de är icke officiell Epson patroner, men de arbetar bra

Jag sparar ca £ 20 för ett paket 6

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Info krävs på Allt i Ett Skrivare Clive Digital Imaging & Skrivare 2 6 juni 2009 08:21
Kan inte skriva till någon av våra nätverksskrivare johndoe Nätverk, Modem & VoIP 0 31 maj 2009 21:24
Hur bläckstråleskrivare Arbete? david09 Digital Imaging & Skrivare 2 20 mars 2009 13:22
Vad skrivaren ska jag köpa? (Bara insåg hur crap allt-i-1 skrivare) Theresonly1 Digital Imaging & Skrivare 3 29 januari 2009 14:41
Skrivare fungerar inte-USB Problem? matthewforu Digital Imaging & Skrivare 1 26 juni 2008 09:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.