vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Digital Imaging & Tulostimet

Register

Can't Get Epson Stylus SX600FW Print HP Compaq Nc4400-Molemmat Tukipalvelut Useless!

Reply

Thread Tools
Old 30 huhtikuu 2009, 03:03
Uusi Jäsen

Hi everyone, newbie täällä.
Toivon, että voitte auttaa.
Olen hiljattain ostanut Epson Stylus SX600 FW kaikki yhdessä tulostimen. I kytketty se minun HP Compaq nc4400 Notebook ja kaikki näytti mene hyvin PAITSI se ei tulosta. Tulostin & verkko tunnustetaan kuitenkin tulosteet eivät tule pois!
Sitten kytketty minun Dellin kannettava tietokone, joka meni ilman hankaluuksia. Tämä johtaa minut epäilet, että kysymys on välillä tulostimen & HP vastakohtana todellisen langattoman verkon itse.
Kun epätoivoinen yritys ratkaista kysymys Olen viettää 2päivää rivillä ja puhelimen Epson ja HP auttavia. Jotka molemmat syyttää toista asiaa ja eivät voineet auttaa.
Kysymykseni on lyhyt eli onko kukaan tiedä, miten voin ratkaista ongelman ja saada langaton tulostin perustettiin minun HP tai minun pitäisi vain ottaa se takaisin & go for HP tulostin?
Kaikki / all neuvot erittäin tervetulleita!
Kiitos.
Old 3. päivästä toukokuuta 2009, 05:59
Uusi Jäsen

Se kuulostaa minusta jostain syystä tulostinta ei ole asennettu oikein.

Onko tulostimeen USB-tai käyttää rinnakkaisporttiin?

Jos se on USB-, sinun on tarkoitus asentaa ohjelmia ensin ja sitten liitä kirjoitin tietokoneeseen. Tämä ei ole niin tärkeää, jos käytät rinnakkaisporttiin.

Joka tapauksessa haluan poistaa tulostin ja asenna se sitten uudelleen.

Voit tehdä tämän siirtymällä tulostimia ja fakseja on kyseenalainen tietokoneeseen. Jos tulostin on, poistaa, että tulostin. Se pyytää sinua, jos olet varma, ja sitten kyllä. Sitten mene lisätä tulostimeen. Seuraa tätä ohjattu, ja kun se on valmis, sinun pitäisi pystyä tulosta.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.