mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Digital Imaging & Printers

Register

Can't Get Epson Stylus SX600FW te printen op HP Compaq Nc4400-Beide Helpdesks Nutteloos!

Reply

Thread Tools
Old 30 apr 2009, 03:03
Nieuw Lid Fractie

Default Can't Get Epson Stylus SX600FW te printen op HP Compaq Nc4400-Beide Helpdesks Nutteloos!

Hallo iedereen, newbie hier.
Ik hoop dat u kan helpen.
Ik kocht onlangs een Epson Stylus SX600 FW all in one printer. Ik aangesloten aan mijn HP Compaq nc4400 notebook en alles leek goed te gaan behalve dat zal niet printen. De printer en het netwerk worden opgenomen, maar de prints niet af!
Vervolgens heb ik aangesloten mijn Dell laptop die ging van een leien dakje. Dit brengt mij tot een vermoeden van de kwestie is tussen de printer en HP, in tegenstelling tot de werkelijke draadloze netwerk zelf.
In een wanhopige poging om het probleem op te lossen Ik heb 2 dagen op de lijn en op de telefoon naar Epson en HP hulplijnen. Die beide de schuld van de andere voor de afgifte en niet in staat waren om te helpen.
Mijn vraag in het kort is Weet iemand hoe ik kan oplossen van het probleem en krijg de wireless printer ingesteld op mijn HP of moet ik gewoon weer terug en ga voor een HP printer?
Elke / alle adviezen zeer welkom!
Bedankt.
Old De 3 mei 2009, 05:59
Nieuw Lid Fractie

Default Can't Get Epson Stylus SX600FW te printen op HP Compaq Nc4400-Beide Helpdesks Nutteloos!

Het klinkt voor mij om wat voor reden dan de printer niet correct geïnstalleerd.

Is de printer maakt gebruik van de USB of parallelle poort?

Als het USB, je wordt verondersteld om software te installeren en vervolgens sluit u de printer op de computer. Dit is niet zo belangrijk als u gebruik maakt van de parallelle poort.

Hoe dan ook, ik zou het verwijderen van de printer en vervolgens opnieuw installeren.

Om dit te doen, ga naar Printers en faxapparaten op het twijfelachtige computer. Als de printer is, verwijder deze printer. Het zal u vragen of u er zeker van bent, en klik op ja. Ga vervolgens naar de printer toevoegen. Volg deze wizard, en zodra het klaar is, moet u in staat om af te drukken.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.