![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, nybegynner her. Jeg håper du kan hjelpe. Jeg har nylig kjøpt en Epson Stylus SX600 FW i ett skriveren. Jeg koblet den til min HP Compaq nc4400 bærbar og alle syntes å gå bra UNNTATT det ikke vil skrive ut. Skriveren og nettverket er anerkjent men utskrifter ikke komme bort! Jeg koblet deretter min Dell laptop som gikk uten vanskelighet. Dette fører meg til å mistenke problemet er mellom skriveren og HP i motsetning til det virkelige trådløse nettverket selv. I et desperat forsøk på å løse problemet har jeg tilbringe 2 dager på linjen, og på telefonen til Epson og HP helplines. Som begge skylden på andre for problemet og kunne ikke hjelpe. Spørsmålet mitt kort er det noen som vet hvordan jeg kan løse problemet og få det trådløse skriveren satt opp på min HP eller skal jeg bare ta det tilbake og gå for en HP-skriver? Noen / alle råd very very welcome! Takk. |
|
| |||
| |||
| Det høres for meg uansett grunn skriveren ikke ble riktig installert. Er skriveren USB eller bruker parallellporten? Hvis det er USB, du skal installere programvare først og deretter koble skriveren til datamaskinen. Dette er ikke så viktig hvis du bruker parallellporten. Uansett, jeg vil avinstallere skriveren og deretter installere det. For å gjøre dette, gå til Skrivere og telefakser på tvilsom datamaskinen. Hvis skriveren er der, slette denne skriveren. Det vil spørre deg hvis du er sikker, og klikk ja. Deretter går du legge til skriveren. Følg denne veiviseren, og når den er ferdig, skal du kunne skrive ut. |