![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, nybörjare här. Jag hoppas du kan hjälpa till. Jag köpte nyligen en Epson Stylus SX600 FW alla i en skrivare. I anknytning till min HP Compaq nc4400 bärbara och allt verkade gå bra FÖRUTOM det kommer inte att skriva ut. Skrivaren & nätverk erkänns dock utskrift inte kommer ut! Jag anslöt min Dell laptop som gick utan problem. Detta får mig att misstänka frågan mellan skrivare och HP i motsats till den faktiska trådlöst nätverk själv. I ett desperat försök att lösa problemet har jag spendera 2 dagar i rad och på telefonen till Epson och HP hjälptelefonlinjer. Båda som skyllde den andra frågan och kunde inte hjälpa till. Min fråga i korthet är inte alla som vet hur jag kan lösa problemet och få den trådlösa skrivaren inställd på min HP eller ska jag bara ta tillbaka det och satsa på en HP-skrivare? Varje / all rådgivning väldigt mycket välkommen! Tack. |
|
| |||
| |||
| Det låter för mig av någon anledning skrivaren inte har installerats korrekt. Är skrivaren USB eller använder parallellporten? Om det är USB, du ska installera programmet först och sedan ansluta skrivaren till datorn. Detta är inte så viktigt om du använder parallellporten. Hursomhelst, jag skulle avinstallera skrivare och sedan installera om det. För att göra detta, gå till skrivare och fax på tvivelaktiga dator. Om skrivaren är där, ta bort skrivaren. Det kommer att fråga dig om du är säker, och klicka på Ja. Gå sedan lägga till skrivaren. Följ guiden och när den är klar bör du kunna skriva ut. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Epson Stylus C62 - Hjälp! A little bit föll i skrivaren och jag kan inte få ut det! | millindawilliams | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 19 juni 2009 14:44 |
| PhotoShop CD utskrift på Epson Stylus R300 | Chev chellios | Digital Imaging & Skrivare | 0 | 4 juni 2009 13:23 |
| Epson Stylus 4800 - Fel vid installation Skrivardrivrutin | Tingeling | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Epson Stylus CX3200 - Ny Ink | JonathanRichard | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 28 oktober 2007 06:17 |
| Hjälp! Utskriftsvänlig kommer inte att skriva ut - Epson Stylus C44UX | summarcaki | Digital Imaging & Skrivare | 1 | 17 juni 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |