![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er printeren vises i dine printere mappe.
Enkle svar er efter et format, skal du installere drivere, så du sætte USB-in, det skal gøres i nævnte rækkefølge. Afinstaller alt for printeren og derefter købe 100% korrekte drivere, installere, genstart, og derefter skal du sætte USB og magt i. Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette er et direkte download-link til føreren, fra Dell - Printer 924 (Photo All-in-One) .... se, hvordan du komme videre med dette, men afinstallere eventuelle eksisterende drivere, før du installerer og. som Dave sagde, afmonterer printeren først.
| |||
| |||
| Hej, tak for det råd. Ja, printeren viser oppe i pirnter mappe. Men når jeg går til at udskrive noget, det siger du skal vælge en printer først. Jeg vælger min printer og på knappen "OK" aldrig bliver klikbare. Jeg håber, at det giver mening. :) Jeg har fuldstændig fjernet alle printerdrivere, selv genstartet computeren. Samme sker. Ideelt set vil jeg gerne for at få printeren til at arbejde trådløst, men jeg vil tage, hvad jeg kan få. Tak igen, holde ideer kommer, tak. ~ Jennifer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dell Support Center Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 | dmdougie | General Software Chat | 6 | 18 November 2009 13:25 |
| Lexmark vil ikke udskrive på nye Dell-computer | Bubba D | Digital Imaging & Printere | 0 | 12 juni 2009 01:02 |
| Print Server | jeystone | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 24th Dec 2008 07:05 |
| Ikke i stand til at tage en udskrift | Imanuel4u | Digital Imaging & Printere | 1 | 22 december 2008 02:46 |
| Dell Inspiron E1505 Screen Problemer | hortoncj | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 4 december 2007 07:17 |
| Thread Tools | |
| |