![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is de printer worden weergegeven in de map Printers.
Eenvoudige antwoord is na een formaat dat je nodig hebt om stuurprogramma's te installeren, dan sluit u de USB-in, het moet gebeuren, in die volgorde. Uninstall alles voor de printer, dan is de bron van de 100% juiste stuurprogramma's, installeren, rebooten, dan sluit de USB en macht inch Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit is een directe download link voor de bestuurder, van Dell, - Printer 924 (Photo All-in-One) .... zien hoe je met deze, maar het verwijderen van de bestaande stuurprogramma's voor de installatie en. zoals Dave al zei, haal de printer eerst.
| |||
| |||
| Hoi, bedankt voor het advies. Ja, de printer in de pirnter map. Echter, wanneer ik ga naar print iets zegt moet u een printer eerst. Selecteer ik mijn printer en de "OK" knop wordt nooit aanklikbaar. Ik hoop dat zinvol. :) Ik heb volledig en verwijderde alle printerdrivers, zelfs herstart de computer. Hetzelfde gebeurt. Idealiter zou ik willen krijgen van de printer draadloos te werken, maar ik zal wat ik kan krijgen. Thanks again, houdt de ideeën komen, alsjeblieft. ~ Jennifer |