![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en gamle analoge videokamera, der bruger Hi8 bånd, jeg vil gerne overføre mine hjemmelavede film (video og lyd) til min computer til at redigere dem, og derefter kopiere til DVD.the videokameraet bruger PAL-systemet, det har en forbindelse (tro det « s kaldet komposit) for video-og en (mono) for audio.
min computer har en AMDx2 processor 3600 (1.9GHz, 65KW) Memory Dual Channel 1 GB (2x512) 533 MHz DDR2 Harddisk 250 GB Serial ATA (7200 rpm) Integreret NVIDIA GeForce 6150 LE GPU (1xVGA) Audio Integreret HDA 7.1 Dolby Digital kapacitet og systemet er: Windows XP Home Edition Service Pack 2 Kan du hjælpe mig med at vælge det rigtige produkt til det, jeg ønsker at gøre |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Alt hvad du vil har brug for, er noget lignende dette
|
|||
|
|||
|
Tak for dit forslag, men jeg læser negativ feedback om dette produkt, i stedet bruge flere penge for at få noget godt
|
|
|
|||
|
|||
|
Tja der er flere ting på markedet, som mere eller mindre gøre det samme job, men jeg lige har indsendt, at den ene for at give dig en idé om, hvad du ledte efter
|