![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vanha analoginen videokamera, joka käyttää Hi8 nauhat, haluaisin siirtää kotini elokuvia (video ja audio) omaan tietokoneeseen muokkausta varten ja sitten kopio DVD.the videokamera käyttää PAL-järjestelmä on jokin yhteys (sitä mieltä, että " s sanottu komposiitti) video-ja yksi (mono) äänen. minun tietokone on AMDx2 prosessorin 3600 (1.9GHz, 65KW) Memory Dual Channel 1 Gt (2x512) 533 MHz DDR2 Kovalevy 250 Gt Serial ATA (7200 rpm) Integroitu NVIDIA GeForce 6150 LE GPU (1xVGA) Audio Integroitu HDA 7.1 Dolby Digital-valmius ja järjestelmä on: Windows XP Home Edition Service Pack 2 voi auttaa minua valita oikea tuote, mitä haluan tehdä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki mitä olet aina olisi jotain tällaista
| |||
| |||
| Kiitos ehdotuksestasi mutta olen lukenut negatiivista palautetta tästä tuotteesta, i pikemminkin käyttää enemmän rahaa saada jotain hyvää |
|
| |||
| |||
| No on useita asioita, että markkinoilla enemmän tai vähemmän tehdä samaa työtä, mutta juuri lähetetty että yksi antaa teille jonkinlaisen käsityksen siitä, mitä olet etsimässä |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma tietokone ei tunnusta SD-kortille. Mitään vikaa Card Reader | tommyd | Drives & Removable Media | 6 | 15 marraskuu 2009 14:57 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Videosieppausvalmius alkaen PS3 kun katselet HD | 42winxp | PC & Console Gaming | 1 | 18th Jun 2009 11:25 |
| Video Capture / Screen Capture Software? | Sandra | Multimedia & Codecs | 5 | 27. toukokuuta 2009 05:14 |
| Screen Capture Software | Wolfeymole | General Software Chat | 11 | 2. Maaliskuu 2008 21:01 |
| Thread Tools | |
| |