![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een oude analoge camcorder die gebruik maakt van Hi8 tapes, ik zou graag mijn zelfgemaakte films (video en audio) op mijn computer voor het bewerken en ze vervolgens kopiëren naar DVD.the camcorder maakt gebruik van PAL-systeem, het heeft een verbinding (geloven " heet composiet) voor video-en een (mono) voor audio. mijn computer heeft een AMDx2 processor 3600 (1.9GHz, 65KW) Geheugen Dual Channel 1 GB (2x512) 533 MHz DDR2 Hard Drive 250GB Serial ATA (7200 rpm) Geïntegreerde NVIDIA GeForce 6150 LE GPU (1xVGA) Audio Integrated HDA 7.1 Dolby Digital capability en het systeem is: Windows XP Home Edition Service Pack 2 kunt u mij helpen bij het kiezen van het juiste product voor wat ik wil doen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alles wat je nodig zou hebben is zoiets als dit
| |||
| |||
| dank u voor uw suggestie, maar ik lees de negatieve feedback over dit product, ik niet meer geld uitgeven voor iets goeds |
|
| |||
| |||
| Wel zijn er verschillende dingen op de markt dat er meer of minder doen hetzelfde werk maar ik gepost dat een om u een idee over wat u zocht |